Gå til innhold

47/17

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

4 til DSOTM? Det er til og med verre enn å feie over jenter i puberteten! :)

Banna bein!!!!

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• flisa

7

• Mary Poppins

4

• lilleva

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest ChiengMai
Skrevet

Han ser jo til og med pedo ut.

Det er han som har skrytt på seg at han har klint med Anne-Kath. Erland...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er han som har skrytt på seg at han har klint med Anne-Kath. Erland...

Herland, kanskje ...

*mumle*

ShitDiddelyDo
Skrevet

«-Spørsmålet mitt går egentlig ikke på om denne fyren er halvpedo eller ikke, men hvordan 47 år gamle menn fatter interesse for så unge damer?-»

Weeeeeell, det forundrer meg kanskje ikke så mye som at så unge piker fatter interesse for sånne gamlinger. Personlig ville jeg blitt smigret, men løpt og gjemt meg bak fruen fort som fan.

Men en ting er jo å se dem og synes de er søte. Noe annet blir det når man på ramme alvor blir sammen med den.

Fyren kan ikke eie skam.

Hva jenta så i den gamle mannen der er heller ikke til å fatte. Hun var nok et psykisk vrak som manglet en farsfigur. Eller noe i den duren.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Han ser jo til og med pedo ut.

Glemte å si det, men nei. Han ser ikke pedo ut. Snakk om å se ut som man har downs uten å ha det, liksom. Uten sammenligning forøvrig, de med downs er sikkert mer oppegående, hehe.

Skrevet

Herland, kanskje ...

*mumle*

Eller Hærland, så blir det helt riktig.

*pirke, pirke*

Skrevet

Men en ting er jo å se dem og synes de er søte. Noe annet blir det når man på ramme alvor blir sammen med den.

Fyren kan ikke eie skam.

Hva jenta så i den gamle mannen der er heller ikke til å fatte. Hun var nok et psykisk vrak som manglet en farsfigur. Eller noe i den duren.

«-Hun var nok et psykisk vrak som manglet en farsfigur. -»

Da begynner vi vel egentlig å bevege oss mot det vi kaller overgrep?

ShitDiddelyDo
Skrevet

«-Hun var nok et psykisk vrak som manglet en farsfigur. -»

Da begynner vi vel egentlig å bevege oss mot det vi kaller overgrep?

Ja. Nå vet jo selvsagt ikke jeg noe om dette, men det er noe som er galt når 17 åringer tiltrekkes av en 30 år eldre mann. Spesielt når det ikke er George Clooney vi snakker om her, mens hans motpol.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Eller Hærland, så blir det helt riktig.

*pirke, pirke*

Hehe, sånn var det det skulle være, ja. Syns liksom det ble feil uansett hvordan jeg skrev det. Ikke så rart...

Skrevet

Det kalles et ødipus kompleks (når det gjeldet jenta).

Gubben er sikkert bare glad over å få ei spretten 17 åring opp i senga.

Er ikke Ødipus han som giftet seg med sin egen mor?

Skrevet

«-Spørsmålet mitt går egentlig ikke på om denne fyren er halvpedo eller ikke, men hvordan 47 år gamle menn fatter interesse for så unge damer?-»

Weeeeeell, det forundrer meg kanskje ikke så mye som at så unge piker fatter interesse for sånne gamlinger. Personlig ville jeg blitt smigret, men løpt og gjemt meg bak fruen fort som fan.

å du mener du hadde blitt borte bak meg da?

Skrevet

Ja. Nå vet jo selvsagt ikke jeg noe om dette, men det er noe som er galt når 17 åringer tiltrekkes av en 30 år eldre mann. Spesielt når det ikke er George Clooney vi snakker om her, mens hans motpol.

DEN kjøper jeg! :)

Skrevet

Hehehe, det ga meg morsomme bilder i hodet.

Ja, nå fremstiller han seg som en liten "flis" som kan gjemme seg fullstendig bak sin store, gamle matrone - HA!

Skrevet

å du mener du hadde blitt borte bak meg da?

Foran en liten mann står det alltid en stor kvinne.

Se bare på ekteparet Brundtland.

Skrevet

Ja, tenk om datteren din kom trekkende hjem med Tor Milde? Drømmesvigersønn?

;oP

Å herregud!

Skrevet

Foran en liten mann står det alltid en stor kvinne.

Se bare på ekteparet Brundtland.

BAre vent....

Skrevet

Er ikke Ødipus han som giftet seg med sin egen mor?

Han pulte sin mor og ble far til sin bror! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...