Gjest ChiengMai Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 4 til DSOTM? Det er til og med verre enn å feie over jenter i puberteten! Banna bein!!!! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Han ser jo til og med pedo ut. Det er han som har skrytt på seg at han har klint med Anne-Kath. Erland... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Det er han som har skrytt på seg at han har klint med Anne-Kath. Erland... Herland, kanskje ... *mumle* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Skrevet 17. februar 2005 «-Spørsmålet mitt går egentlig ikke på om denne fyren er halvpedo eller ikke, men hvordan 47 år gamle menn fatter interesse for så unge damer?-» Weeeeeell, det forundrer meg kanskje ikke så mye som at så unge piker fatter interesse for sånne gamlinger. Personlig ville jeg blitt smigret, men løpt og gjemt meg bak fruen fort som fan. Men en ting er jo å se dem og synes de er søte. Noe annet blir det når man på ramme alvor blir sammen med den. Fyren kan ikke eie skam. Hva jenta så i den gamle mannen der er heller ikke til å fatte. Hun var nok et psykisk vrak som manglet en farsfigur. Eller noe i den duren. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Han ser jo til og med pedo ut. Glemte å si det, men nei. Han ser ikke pedo ut. Snakk om å se ut som man har downs uten å ha det, liksom. Uten sammenligning forøvrig, de med downs er sikkert mer oppegående, hehe. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Herland, kanskje ... *mumle* Eller Hærland, så blir det helt riktig. *pirke, pirke* 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Men en ting er jo å se dem og synes de er søte. Noe annet blir det når man på ramme alvor blir sammen med den. Fyren kan ikke eie skam. Hva jenta så i den gamle mannen der er heller ikke til å fatte. Hun var nok et psykisk vrak som manglet en farsfigur. Eller noe i den duren. «-Hun var nok et psykisk vrak som manglet en farsfigur. -» Da begynner vi vel egentlig å bevege oss mot det vi kaller overgrep? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Skrevet 17. februar 2005 «-Hun var nok et psykisk vrak som manglet en farsfigur. -» Da begynner vi vel egentlig å bevege oss mot det vi kaller overgrep? Ja. Nå vet jo selvsagt ikke jeg noe om dette, men det er noe som er galt når 17 åringer tiltrekkes av en 30 år eldre mann. Spesielt når det ikke er George Clooney vi snakker om her, mens hans motpol. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Eller Hærland, så blir det helt riktig. *pirke, pirke* Hehe, sånn var det det skulle være, ja. Syns liksom det ble feil uansett hvordan jeg skrev det. Ikke så rart... 0 Siter
cecily Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Det kalles et ødipus kompleks (når det gjeldet jenta). Gubben er sikkert bare glad over å få ei spretten 17 åring opp i senga. Er ikke Ødipus han som giftet seg med sin egen mor? 0 Siter
flisa Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 «-Spørsmålet mitt går egentlig ikke på om denne fyren er halvpedo eller ikke, men hvordan 47 år gamle menn fatter interesse for så unge damer?-» Weeeeeell, det forundrer meg kanskje ikke så mye som at så unge piker fatter interesse for sånne gamlinger. Personlig ville jeg blitt smigret, men løpt og gjemt meg bak fruen fort som fan. å du mener du hadde blitt borte bak meg da? 0 Siter
flisa Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Ja. Nå vet jo selvsagt ikke jeg noe om dette, men det er noe som er galt når 17 åringer tiltrekkes av en 30 år eldre mann. Spesielt når det ikke er George Clooney vi snakker om her, mens hans motpol. DEN kjøper jeg! 0 Siter
flisa Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Hehehe, det ga meg morsomme bilder i hodet. Ja, nå fremstiller han seg som en liten "flis" som kan gjemme seg fullstendig bak sin store, gamle matrone - HA! 0 Siter
flisa Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Her er han. Ikke akkurat noen konfektbit. http://www.sol.no/underholdning/tv/idol/artikkel/index.jsp?aid=3116399 jo - han er den konfekten som alltid ligger igjen i skåla..... (TWIST - banansjokolade, så gammel at det er hvitt lag uttapå)) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 å du mener du hadde blitt borte bak meg da? Foran en liten mann står det alltid en stor kvinne. Se bare på ekteparet Brundtland. 0 Siter
flisa Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Ja, tenk om datteren din kom trekkende hjem med Tor Milde? Drømmesvigersønn? ;oP Å herregud! 0 Siter
flisa Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Foran en liten mann står det alltid en stor kvinne. Se bare på ekteparet Brundtland. BAre vent.... 0 Siter
flisa Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Er ikke Ødipus han som giftet seg med sin egen mor? Han pulte sin mor og ble far til sin bror! 0 Siter
cecily Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Han pulte sin mor og ble far til sin bror! Akkurat ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.