Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på en klassisk Mariusgenser. Hvor kan jeg få tak i det?

Skrevet

strikk en vel. Eller spør mora di eller bestemora di eller tanta di :o)

Skrevet

Ok, sånn ser den ut. Jeg betaler fortsatt ikke 1.100,- for den :-)

"............................."

Ikke jeg heller, men det var da heller ikke spørsmålet... ;-)

Skrevet

Ikke jeg heller, men det var da heller ikke spørsmålet... ;-)

Nei, men det var MITT spørsmål...eller noe sånt...:-)

":..........................."

Skrevet

Nei, men det var MITT spørsmål...eller noe sånt...:-)

":..........................."

Ja, jeg satt og lurte på om du ville være interessert i å betale 1100 kr for en Mariusgenser eller ei, så det var godt å få klarhet i det... ;-)

*just kidding*

Skrevet

Ja, jeg satt og lurte på om du ville være interessert i å betale 1100 kr for en Mariusgenser eller ei, så det var godt å få klarhet i det... ;-)

*just kidding*

Ja, hvor mye jeg er villig til å betale for forskjellige ting i verden er absolutt relevant samfunnsinformasjon :-)

Skrevet

Prøv Fretex eller Elevator (er det ikke en brukt-sjappe det og?).

Skrevet

Jeg driver akkurat og strikker en til guttungen, du kunne fått hans gamle men den er i str 4 år, og antagelig vil lillesøstra hans ha den...

Spør i en garnbutikk om de har noen som strikker for betaling, da vel?

Skrevet

Ja, hvor mye jeg er villig til å betale for forskjellige ting i verden er absolutt relevant samfunnsinformasjon :-)

Jeg strikket min sjøl i sin tid - i fransktimene...:)

Tror ikke den finnes lenger...vi hadde alltid hvit polo under.

Skrevet

Jeg strikket min sjøl i sin tid - i fransktimene...:)

Tror ikke den finnes lenger...vi hadde alltid hvit polo under.

At den ikke er særlig vanlig lenger betyr ikke at den ikke finnes. Se svaret mitt lenger ned i tråden. Fant nemlig en nettside der man kan bestille og kjøpe slike. Ikke at JEG ville betalt 1100 kr for en Mariusgenser, men jacob takket i alle fall :-)

Skrevet

At den ikke er særlig vanlig lenger betyr ikke at den ikke finnes. Se svaret mitt lenger ned i tråden. Fant nemlig en nettside der man kan bestille og kjøpe slike. Ikke at JEG ville betalt 1100 kr for en Mariusgenser, men jacob takket i alle fall :-)

Fikk lyst til å strikke en i lilla - turkis og lime, jeg! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...