Mr Kahn Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 ...forutsatt at at dette blir Svorges neste dronning: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=267132 0 Siter
flisa Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 hehe, jeg vet du syns hun er overjordisk vakker - 0 Siter
Ade|ina Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 hehe, jeg vet du syns hun er overjordisk vakker - Madde er vakker ja, utrolig nydelige øyne. Og det var mitt suverene bidrag :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Madde er vakker ja, utrolig nydelige øyne. Og det var mitt suverene bidrag :-) ser ut som dattera mi ) nesten i hvert fall. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 ser ut som dattera mi ) nesten i hvert fall. Da har du en pen datter! Å ikke minst har hun et fint navn (Leste tråden litt lenger ned) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Da har du en pen datter! Å ikke minst har hun et fint navn (Leste tråden litt lenger ned) Jeg synes at hun er aldeles nydelig, vakker og alt som er godt. Litt subjektiv er jeg vel men det er sant at hun ligner. Må si jeg hoppet til da jeg så nicket ditt første gangen ;o) Trodde det var henne med en gang. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Jeg synes at hun er aldeles nydelig, vakker og alt som er godt. Litt subjektiv er jeg vel men det er sant at hun ligner. Må si jeg hoppet til da jeg så nicket ditt første gangen ;o) Trodde det var henne med en gang. Hehe..det kan jeg godt forstå. Skvatt litt da jeg leste innlegget ditt jeg å. Artig tilfeldighet, men bare M. i nicket mitt stemmer i RL. Angelica synes jeg bare er et veldig fint navn!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Hehe..det kan jeg godt forstå. Skvatt litt da jeg leste innlegget ditt jeg å. Artig tilfeldighet, men bare M. i nicket mitt stemmer i RL. Angelica synes jeg bare er et veldig fint navn!! Kanskje har dere samme fornavn ) Jeg kan jo ikke legge det ut her. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Kanskje har dere samme fornavn ) Jeg kan jo ikke legge det ut her. Kanskje.. Jeg kan nesten ikke røpe mitt jeg heller, men kan si så mye som at det er under 3000 som heter det i Norge. Så en liten sjanse er det nok 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Kanskje.. Jeg kan nesten ikke røpe mitt jeg heller, men kan si så mye som at det er under 3000 som heter det i Norge. Så en liten sjanse er det nok Hennes er nok mere vanlig men var uvanelig den gangen hun ble født. Jeg lå et par hakk foran jeg når jeg ga de to eldste navn. De var uvanlige og plutselig het alle det. 0 Siter
Ade|ina Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 ser ut som dattera mi ) nesten i hvert fall. "nesten i hvert fall." Nesten har aldri vært nok Neida bare tøyser med deg. Bare det å være LITT lik madde vil jo si det samme som at du har en pen datter :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 "nesten i hvert fall." Nesten har aldri vært nok Neida bare tøyser med deg. Bare det å være LITT lik madde vil jo si det samme som at du har en pen datter :-) Jeg har jo sendt bilde til SDD for å lokke ham til å bli svigersønnen min da ;o) 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Du har god smak. Det kan ikke være en levende sjel som synes Madde er uvakker, eller hva det heter... 0 Siter
Ade|ina Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Jeg har jo sendt bilde til SDD for å lokke ham til å bli svigersønnen min da ;o) Nei da er det vel tross alt bedre med han Milde vel Fra spøk til alvor. Har ikke datteren din type? 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Nei da er det vel tross alt bedre med han Milde vel Fra spøk til alvor. Har ikke datteren din type? Han Frognersnobben? Hun sier de ikke er kjærester men hun feiret til og med 2 juledag med familien der. Jeg er nok blitt for gammel, jeg skjønner meg ikke på slike ting lenger. Jeg tror jeg foretrekker SDD som svigersønn. Da blir jeg garantert ikke bestemor enda for ingen av dem vil ha barn nå. 0 Siter
Ade|ina Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Han Frognersnobben? Hun sier de ikke er kjærester men hun feiret til og med 2 juledag med familien der. Jeg er nok blitt for gammel, jeg skjønner meg ikke på slike ting lenger. Jeg tror jeg foretrekker SDD som svigersønn. Da blir jeg garantert ikke bestemor enda for ingen av dem vil ha barn nå. "Han Frognersnobben?" Han Idoldommeren som SDD skriver om i en tråd lenger ned her. Han var visst 47 og hadde hatt et forhold til ei på 17 - noe SDD ikke syntes passet seg. Det var altså en spøk det med Milde. Du kan jo se selv, hvem vil ha han som svigersønn, om de da ikke er nærmere 100 og både døve og blinde. http://www.sol.no/multimedia/archive/03369/tor_milde_artikkel_3369482a.jpg 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 "Han Frognersnobben?" Han Idoldommeren som SDD skriver om i en tråd lenger ned her. Han var visst 47 og hadde hatt et forhold til ei på 17 - noe SDD ikke syntes passet seg. Det var altså en spøk det med Milde. Du kan jo se selv, hvem vil ha han som svigersønn, om de da ikke er nærmere 100 og både døve og blinde. http://www.sol.no/multimedia/archive/03369/tor_milde_artikkel_3369482a.jpg Han der liker jeg ikke. Uff, han er ikke drømmesvigersønnen 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Skrevet 17. februar 2005 Du har god smak. Det kan ikke være en levende sjel som synes Madde er uvakker, eller hva det heter... Selv de med dårlig smak må vel se at Madde ikke er dusinvare. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.