Gå til innhold

Billig overnatting i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på konsert i byen i helgen og venninna jeg skulle bo hos har blitt syk.. Noen som har tips til billig overnatting?

Gjest fant link
Skrevet

\\158.38.34.10\studier\praksis\Skoleovertakelse\Skoleovertakelse0405-filer\Vaar2005\FLATÅSEN SKOLE.doc

Gjest påline
Skrevet

\\158.38.34.10\studier\praksis\Skoleovertakelse\Skoleovertakelse0405-filer\Vaar2005\FLATÅSEN SKOLE.doc

Den skal man slite litt for å åpne...

Skrevet

Hva anser du som billig?

tja.. la meg si det på denne måten i stedet. Jeg er ikke kresen på hvordan sjappa ser ut, så lenge det er en ren seng, dusj og toalett tilgjengelig.

Skrevet

Den skal man slite litt for å åpne...

Med backslash (baklengs) skråstrek er det nok en intern-link på lokalt fil-nettverk i bedriften/etaten, og ikke en link til noen nettside nei... :-)

Skrevet

tja.. la meg si det på denne måten i stedet. Jeg er ikke kresen på hvordan sjappa ser ut, så lenge det er en ren seng, dusj og toalett tilgjengelig.

Her er link til stedet jeg tipset om i sta:

http://www.haraldsheim.oslo.no/

Gjest zeinfeld
Skrevet

Regner med at du kun kan spare et par hundrelapper på et vanlig hotell, og lurvete hospitser. Er det verdt det?

Skrevet

Regner med at du kun kan spare et par hundrelapper på et vanlig hotell, og lurvete hospitser. Er det verdt det?

Nå er forskjellen stor fra f.eks Cochs og ett lurvete hospits ganske stor, og jeg har selvsagt ikke lyst å bo på ett lurvete hospits.

Skrevet

Perminalen, i Øvre (eller Nedre) Slottsgate. Koster 280 kroner for ei seng i firemannsrom, men som regel får man hele rommet for seg selv dersom det er lite folk der. Og det er det.

Det er frokost inkludert i prisen, rent og fint.

:o)

Skrevet

Perminalen, i Øvre (eller Nedre) Slottsgate. Koster 280 kroner for ei seng i firemannsrom, men som regel får man hele rommet for seg selv dersom det er lite folk der. Og det er det.

Det er frokost inkludert i prisen, rent og fint.

:o)

Thanx! det skal sjekkes ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...