Gå til innhold

Hvor får man kjøpt "balansebrett"?

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg sliter med en ankelskade, og har hørt at slike 'vippebrett', altså et sånt rundt brett med 'kule' under, er god trening både for anklene og balansen. Vet noen hvor jeg kan få kjøpt et slikt? Og ca hva det koster?

Tvillingmamma
Skrevet

Aner ikke hva det koster, men vil tro sportsbutikkene har slike brett.

Gjest Calóni
Skrevet

Aner ikke hva det koster, men vil tro sportsbutikkene har slike brett.

Hm...kanskje det? Men jeg har inntrykk av at ganske mange sportsbutikker omtrent har blitt til klesbutikker nå...

Skrevet

Ikea hadde i hvertfall, på lekeavd. Tror de har/hadde utsalg på varen, en stor vattert sak i gult.

Skrevet

Hvis du er i nærheten av Jessheim, kan du se på denne butikken

http://www.laringsverkstedet.no/

Klikk på produkter i menyen til venstre. De har flere typer(vanskelighetsgrader), og brettene koster noen få hundrelapper (jeg tror de var rimeligere enn på Ikea)

Skrevet

Ikea hadde i hvertfall, på lekeavd. Tror de har/hadde utsalg på varen, en stor vattert sak i gult.

Den fra Ikea har barna våre. Er vel ca en meter i diameter. Den kostet kr 249,-. Dette var før jul, så det kan være at de er utsolgt nå.

Gjest Calóni
Skrevet

Den fra Ikea har barna våre. Er vel ca en meter i diameter. Den kostet kr 249,-. Dette var før jul, så det kan være at de er utsolgt nå.

En meter? Da høres det ikke helt ut som sånn jeg tenker på. Den jeg mener er omtrent 30-40 cm, tipper jeg. Men de hadde den på Intersport Gigant! :)

Gjest Calóni
Skrevet

Hvis du er i nærheten av Jessheim, kan du se på denne butikken

http://www.laringsverkstedet.no/

Klikk på produkter i menyen til venstre. De har flere typer(vanskelighetsgrader), og brettene koster noen få hundrelapper (jeg tror de var rimeligere enn på Ikea)

299,- på Intersport Giganten! :)

Gjest Calóni
Skrevet

Hvis du bor i Oslo, kan du prøve Mobech i Møllergaten.

Er nok trønder type 2, men takk for tipset! :)

Gjest Mr Papp
Skrevet

Ring Klubben sport på 62 95 06 10. Da har du det i posten etter noen dager.

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg har det i stua nå :) Fikk tak i det på intersport gigant. Men takk for tips!

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Har de en nettside - sånn at man kan beskue evt. produkter før handel?

Gjest Mr Papp
Skrevet

Har de en nettside - sånn at man kan beskue evt. produkter før handel?

Noe så originalt som klubben.no ! Duuh..

Ja, her finner du bilder av alt. Men du må gjerne lete litt, for ting er kategorisert i 49683 stk. PDF-filer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...