Gjest bare en Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Jeg har internet hos telenor og da er norton inkludert i prisen. Nå har norton lisensen gått ut og jeg prøver å få det oppdatert. Har vært inne på online.no og hentet lisensnøkkel, men norton påstår at denne nøkkelen er feil. Hvordan skal jeg få oppdatert norton? 0 Siter
Simen Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Du skal ha fått en epost med autentiseringnøkkel fra Telenor Online. Hvis du ikke har fått denne, så bør du kontakte support. 0 Siter
Gjest bare en Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Ja da blir jeg nødt til å ringe support telefonen. Takk for hjelpen 0 Siter
Gjest nortonbruker Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Gjelder ikke dette kun for et år da? Jeg tror du må betale lisens etter du har brukt Norton et år. Jeg bruker ikke telenor lenger, så jeg er noe usikker. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Gjelder ikke dette kun for et år da? Jeg tror du må betale lisens etter du har brukt Norton et år. Jeg bruker ikke telenor lenger, så jeg er noe usikker. Jeg har ADSL fra Telenor, o ghar to ganger hentet ny versjon og ny lisensnøkkel på www.online.no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.