Gå til innhold

Telenor internet og norton

Anbefalte innlegg

Gjest bare en
Skrevet

Jeg har internet hos telenor og da er norton inkludert i prisen.

Nå har norton lisensen gått ut og jeg prøver å få det oppdatert. Har vært inne på online.no og hentet lisensnøkkel, men norton påstår at denne nøkkelen er feil.

Hvordan skal jeg få oppdatert norton?

Fortsetter under...

Skrevet

Du skal ha fått en epost med autentiseringnøkkel fra Telenor Online. Hvis du ikke har fått denne, så bør du kontakte support.

Gjest bare en
Skrevet

Ja da blir jeg nødt til å ringe support telefonen. Takk for hjelpen

Gjest nortonbruker
Skrevet

Gjelder ikke dette kun for et år da? Jeg tror du må betale lisens etter du har brukt Norton et år.

Jeg bruker ikke telenor lenger, så jeg er noe usikker.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Gjelder ikke dette kun for et år da? Jeg tror du må betale lisens etter du har brukt Norton et år.

Jeg bruker ikke telenor lenger, så jeg er noe usikker.

Jeg har ADSL fra Telenor, o ghar to ganger hentet ny versjon og ny lisensnøkkel på www.online.no

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...