Gjest ikkedatakyndig Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Og går det an å bytte mail adresse på hotmail? 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Hvis du vil bytte både mail-adresse og passord ville jeg bare laget en ny konto. Den gamle blir vel automatisk slettet etter 3 mnd inaktivitet. 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Men for å bytte passord: Trykk på alternativer øverst i høyre hjørne når du er logget inn. Så trykker du på "Privat" til venstre der, og så på "bytte passord" eller hva det står. 0 Siter
Gjest hjeeeeeeeeeeeeelp Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Men for å bytte passord: Trykk på alternativer øverst i høyre hjørne når du er logget inn. Så trykker du på "Privat" til venstre der, og så på "bytte passord" eller hva det står. Skjønner det fremdeles ikke, finner ikke alternativer??? 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Skjønner det fremdeles ikke, finner ikke alternativer??? Trykk ctrl+f og skriv alternativer. Det er øverst til høyre, rett ved siden av der det står "hjelp". 0 Siter
cecily Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Men for å bytte passord: Trykk på alternativer øverst i høyre hjørne når du er logget inn. Så trykker du på "Privat" til venstre der, og så på "bytte passord" eller hva det står. Jippi, nå har jeg fått meg cecilyadresse uten å avsløre mitt egentlige navn. Du hjalp meg og faktisk, for dette har jeg tenkt på mange ganger. 0 Siter
amber sun Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Jippi, nå har jeg fått meg cecilyadresse uten å avsløre mitt egentlige navn. Du hjalp meg og faktisk, for dette har jeg tenkt på mange ganger. Du kan forandre det som vises hos mottaker på vanlig mail, også. Jeg irriterte meg også over at navnet mitt alltid kom fram før, men så fikk jeg hjelp av Lurveline, og endret det sånn at det kun står mailadressen min som avsender nå. Så er det ingen fare for å røpe seg på dol lenger, ihvertfall. 0 Siter
cecily Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Du kan forandre det som vises hos mottaker på vanlig mail, også. Jeg irriterte meg også over at navnet mitt alltid kom fram før, men så fikk jeg hjelp av Lurveline, og endret det sånn at det kun står mailadressen min som avsender nå. Så er det ingen fare for å røpe seg på dol lenger, ihvertfall. Jepp, I know, det var det jeg gjorde. Jeg heter nå Cecily Dol. Hehe. Du må gjerne prøve ut mailadressen som ligger på galleriet. 0 Siter
Lurveline Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Jepp, I know, det var det jeg gjorde. Jeg heter nå Cecily Dol. Hehe. Du må gjerne prøve ut mailadressen som ligger på galleriet. Om du vil prøve det ut, så kan du sende mail til deg selv også;o) 0 Siter
amber sun Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Jepp, I know, det var det jeg gjorde. Jeg heter nå Cecily Dol. Hehe. Du må gjerne prøve ut mailadressen som ligger på galleriet. ok. *iler til dol-galleriet* 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Jepp, I know, det var det jeg gjorde. Jeg heter nå Cecily Dol. Hehe. Du må gjerne prøve ut mailadressen som ligger på galleriet. Jøss, har vi samme etternavn ) Jeg heter jo Dorthe Dol 0 Siter
amber sun Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Jøss, har vi samme etternavn ) Jeg heter jo Dorthe Dol Vi er jo blitt medlemmer av dol-familien etterhvert Bare jeg som ikke har skifta etternavn på mailen. Kanskje jeg skulle gjør det...nei, ved nærmere ettertanke vil ikke det være noen god ide, i og med at jeg bruker samme mailadresse privat også. jah... 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Vi er jo blitt medlemmer av dol-familien etterhvert Bare jeg som ikke har skifta etternavn på mailen. Kanskje jeg skulle gjør det...nei, ved nærmere ettertanke vil ikke det være noen god ide, i og med at jeg bruker samme mailadresse privat også. jah... He he, dataen min var jo så ødelagt så jeg sendte stadig meldinger til forskjellige folk i hjemmetjenesten med Dorthe Dol. Litt pinlig da. 0 Siter
amber sun Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 He he, dataen min var jo så ødelagt så jeg sendte stadig meldinger til forskjellige folk i hjemmetjenesten med Dorthe Dol. Litt pinlig da. Hahaha! Lurer på hva de tenkte da Jeg prøver å bli mer og mer anonym her inne, for jeg skravler altfor mye her til tider. Håper bare ingen kjenner meg igjen på jobb, det hadde vært ganske så pinlig å bli gjenkjent der utfra alt det rare jeg skriver her Så jeg må nok i det minste holde mailadressenavnet utenfor dol 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Hahaha! Lurer på hva de tenkte da Jeg prøver å bli mer og mer anonym her inne, for jeg skravler altfor mye her til tider. Håper bare ingen kjenner meg igjen på jobb, det hadde vært ganske så pinlig å bli gjenkjent der utfra alt det rare jeg skriver her Så jeg må nok i det minste holde mailadressenavnet utenfor dol Jeg håper ingen leser dol der, jeg vet at bydelen ikke har internett i hvert fall. Bare intranett og der finner man ikke dol ;o) 0 Siter
cecily Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Om du vil prøve det ut, så kan du sende mail til deg selv også;o) Måtte gjøre det for å være sikker. 0 Siter
cecily Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Jøss, har vi samme etternavn ) Jeg heter jo Dorthe Dol Mamma? Nå har jeg lillesøster og mamma. Og kanskje en storesøster, jeg er ikke helt sikker på henne. *fnise* 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Mamma? Nå har jeg lillesøster og mamma. Og kanskje en storesøster, jeg er ikke helt sikker på henne. *fnise* LOL 0 Siter
amber sun Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Mamma? Nå har jeg lillesøster og mamma. Og kanskje en storesøster, jeg er ikke helt sikker på henne. *fnise* Er du ikke sikker på meg? Jeg er en veldig grei storesøster, cecily 0 Siter
cecily Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Er du ikke sikker på meg? Jeg er en veldig grei storesøster, cecily Nei, jeg var ikke helt sikker her. *tjihi* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.