Gå til innhold

Søke kommunal bolig i en annen kommune

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Trives ikke der jeg bor, leier en kommunal leilighet, og har ikke økonomi til å kunne klare noe annet, (har ikke noen mulighet for depositum, har bare gjeld, er på tidsbegrenset trygd så jeg får ikke lån heller), så kommunal bolig tror jeg er eneste muligheten for meg. Det jeg lurer på er om en kan søke om kommunal leilighet i andre kommuner enn en har bodd i, eller om det er slik at en må bo der så så mange år for å komme i betraktning? Noen som har flyttet ifra en kommune til en annen i en slik situasjon, og kan dele noen erfaringer?

Skrevet

Man må ha bodd i kommunen i tre år får å få søke kommunal bolig. Så får man leiekontrakt for 5 år av gangen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...