Gjest helt uten penger Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 er det noen som kan svare meg på dette vær så snill??? vet det er dumt men.... jeg skal motta min første overgangsstønad,og de sendte pengene i dag kl 14.00 er det da muligheter for at de er på konto i morgen da???? er helt blakk og vil gjerne vite dette hvis ddet er noen som vet da??? har foressten gjensidige bank. 0 Siter
Velouria Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 den pleier å være inne til den tyvende, og siden tyvende er søndag, er de ganske sikkert på kontoen din i morgen 0 Siter
Gjest helt uten penger Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 den pleier å være inne til den tyvende, og siden tyvende er søndag, er de ganske sikkert på kontoen din i morgen ja men de hadde sendt de litt seinere til meg forde det var noe feil med søknaden min:( men dette hadde de rettet på i dag og sendte de derfor i dag,tar det ikke opp til 3dager da??? beklager maset men jeg er helt ikrise. ps takk for svaret uansett 0 Siter
Velouria Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 ja men de hadde sendt de litt seinere til meg forde det var noe feil med søknaden min:( men dette hadde de rettet på i dag og sendte de derfor i dag,tar det ikke opp til 3dager da??? beklager maset men jeg er helt ikrise. ps takk for svaret uansett Da vet jeg ikke helt, egentlig.. selvom jeg egentlig er et orakel 0 Siter
Gjest helt uten penger Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Da vet jeg ikke helt, egentlig.. selvom jeg egentlig er et orakel oki men takk for svaret uansett... 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 ja men de hadde sendt de litt seinere til meg forde det var noe feil med søknaden min:( men dette hadde de rettet på i dag og sendte de derfor i dag,tar det ikke opp til 3dager da??? beklager maset men jeg er helt ikrise. ps takk for svaret uansett Hvis pengene ble overført i dag vil jeg nok tro du har pengene på kontoen i morgen. På jobben hos meg kjøres lønnen til banken (nettbank) om morgenen, og de er da inne på konto før jeg går hjem fra jobb. 0 Siter
Line Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Overgangsstønaden får i alle fall jeg utbetalt i morgen. Den skal være på konto innen den 20. i hver måned. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Min overgangsstønad er alltid på konto siste virkedag før den skal utbetales. Så denne mnd fikk jeg den den 17., ettersom den 20. er på søndag og stønaden da skulle vært inne den 18. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.