Gå til innhold

prøver igjen jeg...

Anbefalte innlegg

Gjest helt uten penger
Skrevet

er det noen som kan svare meg på dette vær så snill??? vet det er dumt men....

jeg skal motta min første overgangsstønad,og de sendte pengene i dag kl 14.00 er det da muligheter for at de er på konto i morgen da????

er helt blakk og vil gjerne vite dette hvis ddet er noen som vet da???

har foressten gjensidige bank.

Skrevet

den pleier å være inne til den tyvende, og siden tyvende er søndag, er de ganske sikkert på kontoen din i morgen :)

Gjest helt uten penger
Skrevet

den pleier å være inne til den tyvende, og siden tyvende er søndag, er de ganske sikkert på kontoen din i morgen :)

ja men de hadde sendt de litt seinere til meg forde det var noe feil med søknaden min:(

men dette hadde de rettet på i dag og sendte de derfor i dag,tar det ikke opp til 3dager da??? beklager maset men jeg er helt ikrise. ps takk for svaret uansett

Skrevet

ja men de hadde sendt de litt seinere til meg forde det var noe feil med søknaden min:(

men dette hadde de rettet på i dag og sendte de derfor i dag,tar det ikke opp til 3dager da??? beklager maset men jeg er helt ikrise. ps takk for svaret uansett

Da vet jeg ikke helt, egentlig.. selvom jeg egentlig er et orakel ;)

Gjest helt uten penger
Skrevet

Da vet jeg ikke helt, egentlig.. selvom jeg egentlig er et orakel ;)

oki men takk for svaret uansett...

Skrevet

Hvis pengene ble overført i dag vil jeg nok tro du har pengene på kontoen i morgen.

På jobben hos meg kjøres lønnen til banken (nettbank) om morgenen, og de er da inne på konto før jeg går hjem fra jobb.

Skrevet

Overgangsstønaden får i alle fall jeg utbetalt i morgen. Den skal være på konto innen den 20. i hver måned.

Skrevet

Min overgangsstønad er alltid på konto siste virkedag før den skal utbetales. Så denne mnd fikk jeg den den 17., ettersom den 20. er på søndag og stønaden da skulle vært inne den 18.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...