Gå til innhold

mailer-daemon???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som vet alt:

Hvorfor står det From:

To: "XX"

på mailer fra meg? (Fikk nettopp dette spørsmålet fra en jeg sendte mail til). Hva er Mailer-Daemon? En e-post-demon som leser mailene våre? ;-)

Gjest jeg kjenner den karen der
Skrevet

Det er en liten faen som bor i nettverket og tar seg av post som havner feil. Akkurat som den som bor i vaskemaskina og sorterer sokker, og den som stæler kulepenner.

Tviler på at kompisen din har fått noe mail. ;0) Prøv igjen og sjekk adressa.

Skrevet

Det er en liten faen som bor i nettverket og tar seg av post som havner feil. Akkurat som den som bor i vaskemaskina og sorterer sokker, og den som stæler kulepenner.

Men det som er rart er at kompisen _har_ fått mailen, men med demonen som avsender istedet for meg som avsender??? Det skjønner je itte.

mil1365380270
Skrevet

Visste jeg det ikke?! Han samme som knytter sammen all vasken til en ball med beltet til badekåpa!

Skrevet

Visste jeg det ikke?! Han samme som knytter sammen all vasken til en ball med beltet til badekåpa!

Jepp, sammen mannen stapper alle klærne inni dynetrekket så jeg nesten ikke er kvinne nok til å få det opp igjen.

Ikke grei den fyren altså.

mil1365380270
Skrevet

Jepp, sammen mannen stapper alle klærne inni dynetrekket så jeg nesten ikke er kvinne nok til å få det opp igjen.

Ikke grei den fyren altså.

Ikke helt god, nei! Hva slags pervertert glede kan man ha av å ta alle strømpene mine og knytte de sammen, så jeg ikke får de fra hverandre igjen. For ikke å snakke om når han åpner vaskeposene mine.

Neste gang blir det kokvask *smiler ondt*

Skrevet

Ikke helt god, nei! Hva slags pervertert glede kan man ha av å ta alle strømpene mine og knytte de sammen, så jeg ikke får de fra hverandre igjen. For ikke å snakke om når han åpner vaskeposene mine.

Neste gang blir det kokvask *smiler ondt*

Du er heldig som får strømpene dine knyttet sammen du, mine spiser han bare opp! Men bare den ene i ett sett da, han synes visst det er kjedelig med flere av samme sort.

Forøvrig har han en tendens til å åpne mine undertøysposer også, og leke seg med BH-spilene mine.

Neste gang jeg må fikse vaskemaskinen tror jeg jammen jeg skal sende ham regningen- har han kanskje samme adresse som din?

Isåfall skulle jeg gjerne hatt den...

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...