Gå til innhold

4 You

Anbefalte innlegg

Meg1365380063
Skrevet

Jeg trenger i forbindelse med en eksamen å vite om, og i så fall hvor, jentebladet 4 You har en hjemmeside. Har prøvd å google, uten hell. Noen som er flinkere eller mer opplyst enn meg på akkurat den fronten?

Meg1365380063
Skrevet

Tar en sjangs, kan det være dette du mener?:

http://www.mag4you.com/

Takk for link, men jeg tviler på at det er dette. 4 You er et norsk jenteblad. Jeg har stått på Narvesen og skrevet ned navnet på alt som så ut som jenteblad, og skulle nå hatt mer informasjon... Men finner altså ikke 4 You.

Skrevet

Takk for link, men jeg tviler på at det er dette. 4 You er et norsk jenteblad. Jeg har stått på Narvesen og skrevet ned navnet på alt som så ut som jenteblad, og skulle nå hatt mer informasjon... Men finner altså ikke 4 You.

Du får gå tilbake til Narvesen og kjøpe et eksemplar da vet du. Det står nok i bladet om de har hjemmesider. :o)

Meg1365380063
Skrevet

Du får gå tilbake til Narvesen og kjøpe et eksemplar da vet du. Det står nok i bladet om de har hjemmesider. :o)

Jo... Bare fattig student som håpte på en enklere (billigere) løsning! :-)

Skrevet

Bla litt i det og noter deg web-adressen. :o)

Skrevet

Om de ikke har webadresse så noter deg hvem som gir ut bladet.

Meg1365380063
Skrevet

Bla litt i det og noter deg web-adressen. :o)

Ja, ender vel opp med det. Er kanskje rar, men har en sperre mot å bla i blader i butikker - er redd for at noen skal tro at jeg vurderer å stjele bladet...

Men da har jeg i hvert fall hørt om det er noen som kjenner til bladets hjemmeside. Så får jeg tusle på Narvesen etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...