Bengal Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg er litt urolig og redd jeg er blitt hypokonder. Vi har fått tilbud om helseprofilundersøkelse på jobben, og jeg har derfor fått tatt en blodprøve. Denne viser lavt blodsukker og lavt kolesterol. Resultatene var som følger: TRG Sykepleieren var usikker på om dette kunne være riktig og visste ihverfall ikke om hva dette kunne bety. (Når det gjelder blodsukkernivået, kan dette kanskje ha blitt påvirket av at jeg hadde to dager med kun Nutrilett de to dagene før testen ble tatt?) Jeg skal ta ny prøve, om et par uker, men i mellomtiden farer mange tanker rundt i hodet. Er dette grunn til bekymring? Hilsen meg PS. Forøvrig scoret jeg veldig greit på helseprofilen og befinner meg ikke i noen risikogruppe på andre måter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/174589-lavt-blodsukker-og-lavt-kolesterol/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.