Gå til innhold

To spørsmål om cipralex og rivotril


maire

Anbefalte innlegg

Lurer på et par ting når det gjelder cipralex og rivotril. Før jeg begynte med cipralex var jeg fryktelig engstelig for å kjøre bil. Jeg var for eksempel veldig redd for motgående trafikk, fordi jeg hele tiden tenkte jeg kom til å kjøre rett inn i den møtende trafikken. Jeg tenker nesten ikke sånne tanker nå lenger, og lurer på om det er en effekt av cipralex? Jeg bruker 20 mg pr dag.

Det andre spørsmålet er om jeg kan kjøre bil om morgenen etter å ha tatt 0.5 mg rivotril om kvelden? Må kjøre i 09.00-tida på morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

1. Det første høres ut som en typisk tvangstanke som har blitt bedre av Cipralex.

2. Ja, du kan kjøre bil etter så lang tid. Som alltid gjelder regelen om at en skal føle seg i god nok form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Det første høres ut som en typisk tvangstanke som har blitt bedre av Cipralex.

2. Ja, du kan kjøre bil etter så lang tid. Som alltid gjelder regelen om at en skal føle seg i god nok form.

oi, det var kjapt svart. Tusen takk! :-)

Jeg har forresten blitt kvitt en del andre tvangstanker også etter å ha begynt med Cipralex. Det er så deilig at noe går framover. Hjelper meg i troa på at det går an å få det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...