Gå til innhold

Takk til Rådet for sju års samarbeid.


Nils Håvard Dahl, psykiater

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater

I samarbeid mellom Dr. Online, Rådet for psykisk helse og meg selv har vi drevet denne gratistjenesten for publikum i sju år.

Rådet har nu valgt å bruke pengene sine på andre områder.

Jeg vil med dette takke for samarbeidet i denne pionervirksomheten.

Jeg håper og tror at den har vært til nytte og hjelp for mange brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NyttLiv

Betyr det at det vil koste nå, eller har dere fått til et annet samarbeid? På forsiden står det fortsatt at det støttes av rådet...

Forøvrig slenger jeg meg på takken jeg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode svar fra deg NHD, og takk til Rådet som har sponset. Håper det ikke blir kroken på døra for gratis-hjelp. Vi er mange som har stor nytte av å ha tilgang på et oppegående fagmenneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest don't sign today

Takk for mange nyttige svar NhD. Har likevel tro på at du kan fortsette her men med betalingstjeneste på dette forum?

Om ikke, lykke til videre til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle råd jeg har fått. Ikke alle har jeg skrevet med mitt egentlige nick. Har lært veldig mye om hvordan psykiatrien fungerer og ikke fungerer og har fått mange tips om rettigheter som jeg ikke ante at jeg hadde. Dessuten har jeg lært veldig mye om ulike psykiske lidelser som jeg ikke har, og trolig aldri vil få heller men

KUNNSKAP SKADER IKKE!!

lykke til videre NHD :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god hjelp NHD. Du har vært en sterk ressursperson på forumet. Dine festlige "la oss nå kalle en spade for en spade" svar vil bli dypt savnet(!).

Lykke til videre som fagperson, jeg håper du vil fortsette å svinge innom forumet -som nhd uten rød prikk.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen millioner takk for alle svar du har gitt NHD. Jeg har satt sååå utrolig stor pris på deg!! Virkelig...

Håper du fortsetter her, også når det blir betalingstjeneste. (Dersom det blir det da...)

Jeg sier det en gang til jeg NHD, jeg digger deg!! Takk takk og atter takk for all god hjelp, og fornuftige svar. :)

Også takk til Rådet for psykisk helse for støtte i 7 år..

Klem fra,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Som de andre vil jeg bare benytte sjansen til å takke for jobben du har gjort her i mange år.

Jobben du har gjort her har betydd mye for meg og alle brukerne her inne. Du har provosert mange, også meg av og til, men jeg tror det er det en god psykiater skal gjøre! ;-)

Din innsats har gjort at de gale har det godt!! Eller iallefall litt bedre... ;-P

Ønsker deg lykke til videre!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til videre.

Regner med du nå må legges inn, med diagnosen DOL-avhengighet.

Det kan bli hardt å venne seg av vet du.

Derfor titter du nok innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...