Gå til innhold

så lei


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

mulig jeg skal skift meds.. igjen. får vite mer til tirsdag. blir et lite krisemøte.

Mye stress i det siste da. sykt dyr. den elskede godgutten min fikk akutt nyresvikt.

måtte låne peng i øst og vest til dyrlege, over 1500 spenn. og han døde.

nå har jeg ikke peng til mat engang.

helvete og.

jaja. får vel snart en eller to nye dyr. de betyr alt for meg. har to igjen. er så glad jeg har de. får meg alltid til å le.

men .. er lei for tida.

gikk på trynet. rett ned i depresjon. faens helvetes dritt.

behandlerne mine har snakket sammen.. fikk jeg vite etterpå..

de nekter at jeg skal gå sånn jeg går nå.

jaja. jeg stapper gjerne piller jeg, så lenge det funker.

vil trappe ned på antipsyk. den sløver meg ned. men den holder meg unna mani..

faen.

håper de finner en mirakel kur snart!!

bipolar er noe dritt.

dritt, dritt, dritt!!

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessverre tar det ofte lang tid før man klarer å regulere denne sykdommen på en god måte :-(

Ikke gi opp!

Vi oppholder oss for tiden på en gård hvor vi blir integrert med de andre dyrene (hester, geiter, høner, kaniner, sauer, hunder, ender, unger osv). Det er mangt man kan bli glad i her i verden:-) (Får håpe at Sør ikke oppdager hva jeg har sagt, for da blir det bråk...*s*)

Ta vare på deg selv som best du kan:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

Dessverre tar det ofte lang tid før man klarer å regulere denne sykdommen på en god måte :-(

Ikke gi opp!

Vi oppholder oss for tiden på en gård hvor vi blir integrert med de andre dyrene (hester, geiter, høner, kaniner, sauer, hunder, ender, unger osv). Det er mangt man kan bli glad i her i verden:-) (Får håpe at Sør ikke oppdager hva jeg har sagt, for da blir det bråk...*s*)

Ta vare på deg selv som best du kan:-)

takk gode , snille frosken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...