Gå til innhold

Blir en allergisk?


Gjest elinemarie

Anbefalte innlegg

Gjest elinemarie

Har aldri hatt allergier eller reagert på noe.

Men nå bruker jeg lithionit og lamictal og NÅ gjør jeg det. Tåler ikke lenger selvbruningskrem, hårfjerningskrem, og nå ikke engang rensekrem og enkelte fuktighetskremer! Blir knallrød i ansiktet og det svir og brenner, ser ganske fæl ut.

Gikk på apoteket for å få noe som lindret, fikk en krem med aloe vera som skulle være bra. Jeg reagert på den og!

Har aldri reagert på røyk heller, røyker ikke selv, men min bestefar var storrøyker de luxe og det gikk helt greit å være hjemme hos han(selv om det stinka da). Men var på fest for en stund siden, og det ble røyket tett. Jeg jeg fikk masse tårer i øynene og måtte stikke hodet ut verandadøra og trekke inn luft før jeg kunne sette meg igjen-gjentok så dette et par ganger.

Gjør mine medisiner til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...