Gå til innhold

unnvikende


the far side

Anbefalte innlegg

kan jeg ha et godt liv tross min kroniske unnvikelsesdrift..

liker å være sammen med andre, men ikke konflikter, og tar sjelden initiativ til å treffe andre,

det er behagelig der og da å være alene men ¨på sikt er jeg redd for å sitte igjen uten venner. også i jobb er jeg unnvikende og skulle helst sluppet å jobbe i det hele tatt. går på antideppressiva.

kjenner meg igjen i denne: vi kan ikke leve så lenge vi lever"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sosial fobi?

Jeg har fått mer innsikt nå og har funnet ut at min tilbaketrekning ikke skyldes at jeg ikke ønsker å være sosial, men at jeg redd for negative opplevelser sammen med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mer innsikt nå og har funnet ut at min tilbaketrekning ikke skyldes at jeg ikke ønsker å være sosial, men at jeg redd for negative opplevelser sammen med andre.

det er jo greit, men det betyr jo bare at jeg er en feiging... sånn føler jeg meg i alle fall. må bare presse seg selv, men når det aldri føles som det blir bedre, blir det slitsomt å presse seg selv hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...