Gjest Takker for svar Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Kviser før-under og etter graviditet? Jeg er en jente i slutten av 20-årene. Var i fjor plaget av store betente kviser - og fikk til slutt Roaccutane. Det fungerte utmerket - og jeg har nå vært kvisefri siden jeg sluttet på Roaccutane i sommer. På grunn av det høye innholdet av A-vitamin i Roaccutane - skal man ifølge legene ikke blir gravid før tidligst 6 mnd etter avsluttet Roaccutane kur. Jeg og samboeren min ønsker nå å få barn - og jeg lurer på følgende: - Er det noen her som har fått mer/mindre kviser under/etter en graviditet? - Jeg er også interessert i om det er noen som har brukt Roaccutane som har fått barn? Er veldig redd for at vårt fremtidige barn kan ta skade av Roaccutane, selv om det er over 6 mnd siden jeg sluttet med den. - Om det er noen andre som har gode tips eller erfaringer.... Vel, de tas imot med takk. - Takker for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/174734-kviser-f%C3%B8r-under-og-etter-graviditet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.