Gå til innhold

Fontex og bivirkninger?


anaki

Anbefalte innlegg

Jeg har nå tatt Fontex i litt over to mnd, etter et år på Cipralex. JEg er litt bekymret på om Fontex ikke virker, eller evt har bivirkninger? Etter at jeg startet på disse er jeg mer urolig i kroppen, svimmel og jeg har også hatt en del hallusinasjoner i form av opplevelser/syner om andre mennesker i rommet, bak meg osv. Hva skjer? Er dette vanlig eller hva? Det rare er at disse forestillingene ikke skremmer meg, selv om det er nettopp dette jeg har vært redd for i åresvis..

Grunnen til at min (dårlige) lege ga meg Fontex er spiseforstyrrelser..Fontex gjør det lettere å ikke spise. Jeg blir nesten dårligere av mat nå enn jeg ble tidligere. Men har gått opp to kilo, hvilket er fryktelig vanskelig.

BEklager langt og sytete innlegg...men jeg trenger hjelp, vet bare ikke i hvilken form. Finnes det noen der ute som har et bittelite råd til meg? Evt har lignende erfaringer med Fontex? Det ville jeg satt enorm pris på:-)

med vennlig hilsen, og på forhånd tusen takk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Det rare er at disse forestillingene ikke skremmer meg, selv om det er nettopp dette jeg har vært redd for i åresvis.."

Jeg forstår ikke hvorfor du tror dette er bivirkninger av Fontex, når du har hatt disse synene i årevis. (?)

Har jeg misforstått må du korrigere meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det rare er at disse forestillingene ikke skremmer meg, selv om det er nettopp dette jeg har vært redd for i åresvis.."

Jeg forstår ikke hvorfor du tror dette er bivirkninger av Fontex, når du har hatt disse synene i årevis. (?)

Har jeg misforstått må du korrigere meg.

uttrykte meg litt uklart...har hatt dette bare siden jeg begynte med Fontex, men har vært redd for å oppleve det tidligere. Altså: har ikke hatt det før jeg begynte på medisinene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elinemarie

uttrykte meg litt uklart...har hatt dette bare siden jeg begynte med Fontex, men har vært redd for å oppleve det tidligere. Altså: har ikke hatt det før jeg begynte på medisinene.

Jeg får syner av sovepiller. Og blir ikke redd. Og jeg har alltid vært redd for å se slike ting og at det vil være skremmende osv. Men det går helt greit. Men nå tar jeg ikke sovepiller mer da.

Hmm Fontex blir jo noe annet, siden en må ta det hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...