katy2 Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 HEI!!!!Mulig dette spørsmålet virker litt dumt men jeg forsøker allikevel. Jeg og min samboer bestemte oss får ca. 1 år siden at vi gjerne ville forsøke å få barn sammen. Det gikk 4-5 måneder uten att jeg ble gravid. Det var da problemet oppsto. Min samboer fikk da problemer med ereksjonen/sæduttømming under samleiet. Nå har hele prosessen godt helt i stå for oss. Min samboer sier at han ikke klarer å slappe av under samleiet, tenker hele tiden på at nå må hun bli gravid o.s.v. Vi har kommet inn i en ond sirkel. Min samboer tror ikke at han greier å få gjort noe med dette problemet selv. Dette problemet tærer på det ellers så gode forholdet vårt. Hvilken hjelp kan vi få i dette tilfellet? Med vennlig hilsen Katy2 0 Siter
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Høres ut som dere kommuniserer godt (?) og at dere faktisk begge to har et barneønse. Han har nok kommet inn i en ond sirkel med prestasjonsangst og engstelse for ikke å strekke til overfor deg. Mange menn vil i en overgangsfase ha god nytte av medisiner som letter ereksjonen. Be ham ringe fastlegen, trolig kan resept ordnes per telefon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.