Gå til innhold

murring og svie i lysken, hyppig vannlating

Anbefalte innlegg

Hei. besøkte en prostituert for første gang. Da jeg trakk meg ut oppdaget jeg at kondomet hadde glidd av. Muligens i det jeg trakk meg ut, men vet jo ikke sikkert. Denne episoden var noe skremmende og lurer selvfølgelig på om det kan ha medført smitte. Har dagene etter hatt murring oppover i lysken på hver side og hyppig vannlating. kjennes ut som jeg må late vannet, uten at det kommer noe. Kan være at det jeg kjenner har tilknytning til urinveiene eller sædlederne/ bitestiklene? Vil teste meg, men har ikke veldig lyst til å gå til fastlege. Er det noe annet sted i Kristiansand hvor det er taushetsplikt og de er gode på dette? Takknemlig for svar. Bør jeg vente litt før jeg tester eller ta det med en gang? Frykter det meste så jeg vil teste for alt. Hilsen bekymret

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Det kan selvfolgelig ikke utelukkkes at du er blitt smittet under prosessen du beskriver, selv om sannsynligheten er ikke overveldende. Smittefaren er ogsa avhengig av hvorvidt din sekspartner er av utenlandsk opprinnelse (hyppigheten av sexsykdommer, deriblant HIV, er vesentlig hyppigere blant dem. ). Jeg tror ikke at de symptomene du beskriver tyder pa noen infeksjon. Hvis du gar til lege har de selvfolgelig taushetsplikt, det samme gjelder andre helsepersonell. Jeg har desverre ikke lokalkjennskap til Kristiansand omradet nar det gjelder helsesystem. Husk at test pa HIV blir eventuelt positiv forst etter flere uker!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...