Gå til innhold

mer interessert i de som er litt eldre enn meg selv


Gjest vet ikke hvorfor

Anbefalte innlegg

Gjest vet ikke hvorfor

Jeg faller lett for menn som er litt eldre enn meg selv. På grunn av flere årsaker som sykdom har jeg ingen erfaring med forhold eller noe i den duren, selv i en alder av 21 år(jeg er jente).

Kan huske at jeg alltid har gjort det. Var forelsket i eldre idoler fra tidlig av(men også de som var nærmere min egen alder) dvs filmstjerner,popidoler osv. Ikke mye eldre men rundt 10-15 år eldre.

Har ikke vært usatt for noen form for direkte overgrep, men har hatt et nesten tilfelle da jeg var 8 år av en eldre mann(rundt 35-40 år tipper jeg). Det gikk ikke så veldig innpå meg mer enn at jeg var lenge redd alt av menn.

Men jeg blir ofte betatt(ikke forelsket nødvendgivs), eller fasinert av menn, gjerne 10 år eldre eller mer.

Savner vel mest en som skal er sterk, holder rundt meg og beskytte meg. Ikke så noe mye seksuelt egentlig.

Med flere unntak da, så er det ofte lettere å forholde seg til menn enn kvinner. Men dette kan jo være tilfeldigheter og ikke relevant for jeg har mange kvinner/venninner som jeg stoler på.

Hva kan dette komme av og kan det skape problemer?

Er dette unormalt?Bør jeg prøve gjøre noe med det?

Går til behandling, men ikke relatert i forhold til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sosil fobi?

Eller hva med denne: du dør så langsomt at du tror du lever. Jeg har også hatt det på samme måten og har levd ganske tilbaketrukket i 9 år nå. Sørg for å få riktig behandling så blir du nok bedre og kan sette pris på sosialt samvær. Det kan hende dette er sosial angst/fobi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vet ikke hvorfor

Eller hva med denne: du dør så langsomt at du tror du lever. Jeg har også hatt det på samme måten og har levd ganske tilbaketrukket i 9 år nå. Sørg for å få riktig behandling så blir du nok bedre og kan sette pris på sosialt samvær. Det kan hende dette er sosial angst/fobi.

Nei, jeg ha ikke sosial fobi. Jeg sliter litt i sosiale sammenhenger, men det er mest på grunn av depresjon og tilbaketrekkning, det er ikke det sosiale som er problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...