Gå til innhold

mat du aldri mer kjøper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og så vaniljecola, og sånn familiedeig.

*grøss*

Jeg får alltid litt spesielle asossiasjoner når jeg ser familiedeig.

Forestiller meg at hele familien er puttet inn i kjøttkverna.

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• Gemini

7

• Mr Kahn

4

• la linja

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg får alltid litt spesielle asossiasjoner når jeg ser familiedeig.

Forestiller meg at hele familien er puttet inn i kjøttkverna.

*Grøss*

Skrevet

familiedeigen funker jo bra til pastasaus og pizza og lasagne!

... og er stappfull av fett sammenlignet med kjøttdeig eller karbonadedeig (sistnevnte er magrest).

Gjest Jeg liker den
Skrevet

... og er stappfull av fett sammenlignet med kjøttdeig eller karbonadedeig (sistnevnte er magrest).

Det stemmer nok. Men som student må jeg tenke på pris. Sunn mat er dyrt.

Skrevet

Ja, dessverre...

Gjest baremei
Skrevet

Men når du steiker familiedeig siver jo en del av fettet ut,slik at kjøttmengden(og vekten) skrumper/minsker. Dermed blir det ikke SÅ mye dyrere med en mer fettfattig variant..Jeg er også student, men spiser heller kjøtt sjeldnere enn å kjøpe billige "lugubre" varianter. Og så går det an å hamstre når ting er på tilbud..

Skrevet

Funker muligens, men jeg vil lage mat som smaker godt, ikke som bare funker.

Ellers kan jeg heller ta en brødskive ;)

Gjest Jeg liker den jeg
Skrevet

Funker muligens, men jeg vil lage mat som smaker godt, ikke som bare funker.

Ellers kan jeg heller ta en brødskive ;)

Jeg syns den smaker godt også... Spiser jo ikke bare kjøttdeig. har i pastasaus eller noe.

Skrevet

prøv frossenpizza fra LIDL - den er bare VELDIG GOD!

Alle varianter?

Skrevet

Å neei den er grusom samme hva man bruker den i.

Skrevet

Alle varianter?

har ikke smakt de med tunfisk eller ananas - men de andre er bare GODE!

Skrevet

har ikke smakt de med tunfisk eller ananas - men de andre er bare GODE!

Jeg har smakt den med mozzarella (og ikke noe kjøtt av noe slag), og syntes det var altfor mye tomatpure på den jeg... Men ellers var den grei nok.

Skrevet

Jeg har smakt den med mozzarella (og ikke noe kjøtt av noe slag), og syntes det var altfor mye tomatpure på den jeg... Men ellers var den grei nok.

Prøv den med champignon og skinke -og den med salami.

Skrevet

Prøv den med champignon og skinke -og den med salami.

Ja, får gjøre det. Sender med handleliste når min kjære skal ut på en annen handletur på fredag, han skal nemlig "handle" ny bil... Og Lidl ligger rett ved siden av bilforretningen :-)

Skrevet

Ja, får gjøre det. Sender med handleliste når min kjære skal ut på en annen handletur på fredag, han skal nemlig "handle" ny bil... Og Lidl ligger rett ved siden av bilforretningen :-)

hihi - En bil og 2 pizza!

litt av noen handlelister dere har!

Skrevet

hihi - En bil og 2 pizza!

litt av noen handlelister dere har!

Ja, er ikke det helt normalt da? ;-)

Skrevet

Ja, er ikke det helt normalt da? ;-)

eh....jo, sikkert! :)

...men i Frankrike kjøpte vi en trillevogn FULL av vin og brennvin - hadde hele familien på tråden som overførte penger etc. - og på toppen så måtte jeg bare legge en pakke egg - så ganske kult ut i kassa! hehe

Skrevet

Samtlige Hakon-produkter og andre "No-name produkter" på Rimi.

Kaffen og grillpølsene er vel de verste; men de andre er ikke stort bedre.

De fleste matproduktene på Max20 og Europris.

Vanilje Cola.

Billig vaniljeiskrem (uansett merke). Vanilje-essens smaker ikke godt i is!

RC Cola vanlig og light, samt andre Colakopier. RC Cola light er dog den verste av dem hittil. Kom i skade for å drikke et glass temperert sådan for noen år siden - og tenker stadig tilbake på det som en traumatisk hendelse.

Fersk sild.

Frossen makrell.

...er ihvertfall det jeg kommer på i farten. Listen kan sikkert gjøres lenger - utrolig mye lavkvalitetsmat som selges i norske butikker nå til dags.

Skrevet

eh....jo, sikkert! :)

...men i Frankrike kjøpte vi en trillevogn FULL av vin og brennvin - hadde hele familien på tråden som overførte penger etc. - og på toppen så måtte jeg bare legge en pakke egg - så ganske kult ut i kassa! hehe

Hehe :-)

Det er forresten en fransk bil det er snakk om, sånn apropos... En Citroën C3. Litt mer sporty enn den Berlingoen jeg kjører rundt i nå... Gleder meg!

Skrevet

Samtlige Hakon-produkter og andre "No-name produkter" på Rimi.

Kaffen og grillpølsene er vel de verste; men de andre er ikke stort bedre.

De fleste matproduktene på Max20 og Europris.

Vanilje Cola.

Billig vaniljeiskrem (uansett merke). Vanilje-essens smaker ikke godt i is!

RC Cola vanlig og light, samt andre Colakopier. RC Cola light er dog den verste av dem hittil. Kom i skade for å drikke et glass temperert sådan for noen år siden - og tenker stadig tilbake på det som en traumatisk hendelse.

Fersk sild.

Frossen makrell.

...er ihvertfall det jeg kommer på i farten. Listen kan sikkert gjøres lenger - utrolig mye lavkvalitetsmat som selges i norske butikker nå til dags.

light-colaen fra LIDL var ubeskrivelig grusom! Jeg trodde nesten ikke det jeg smakte. som tynn, gammel, støvete kaffe, med ettersmak av noe annen drit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...