Gå til innhold

Hvor lenge borte fra jobb?

Anbefalte innlegg

Ingen pupper heter det og ingen rumpe og tynne bein og folk sa det til meg ja. Hele tida. Skjønner ikke at folk er så innmari opptatt av hvordan andre ser ut jeg.

Nei, dette hørtes usedvanlig taktløst ut. Men det fine med det er jo at det baner veien for å svare med samme mynt.

"Hadde jeg hatt ei sånn fleskerumpe som deg, hadde jeg holdt kjeft". Eller "alt er bedre enn de agurkene du har til pupper".

Men da ville du kanskje blitt venneløs?

Fortsetter under...

Nei, dette hørtes usedvanlig taktløst ut. Men det fine med det er jo at det baner veien for å svare med samme mynt.

"Hadde jeg hatt ei sånn fleskerumpe som deg, hadde jeg holdt kjeft". Eller "alt er bedre enn de agurkene du har til pupper".

Men da ville du kanskje blitt venneløs?

lol, jeg er blitt nesten venneløs etter å ha praktisert ditt forslag de siste to årene.

Og fått beskjed om at jeg er blitt så sur :o)

• 3 uker senere...
Gjest dina2

Ingen pupper heter det og ingen rumpe og tynne bein og folk sa det til meg ja. Hele tida. Skjønner ikke at folk er så innmari opptatt av hvordan andre ser ut jeg.

Jøss, første gang jeg er innom dette forumet og ble litt sjokkert over hvor mange som har tatt silikon etc. Du er da ei godt voksen dame er du ikke? er det menge år siden du tok operasjon?

Selv er jeg så heldig å ha akkurat passe i mine egne øyne:)

Jøss, første gang jeg er innom dette forumet og ble litt sjokkert over hvor mange som har tatt silikon etc. Du er da ei godt voksen dame er du ikke? er det menge år siden du tok operasjon?

Selv er jeg så heldig å ha akkurat passe i mine egne øyne:)

Det er fem år siden tror jeg. Jeg hadde ingenting, fikk ikke kjøpt bh engang, de hadde ikke små nok størrelser.

Gjest dina2

Det er fem år siden tror jeg. Jeg hadde ingenting, fikk ikke kjøpt bh engang, de hadde ikke små nok størrelser.

Ok, da er det jo forståelig, men på meg virke det som på mange har dette tatt helt av, jeg mener da på jenter som har helt "normale" pupper. Men nå får jeg vel mange på nakken

Ok, da er det jo forståelig, men på meg virke det som på mange har dette tatt helt av, jeg mener da på jenter som har helt "normale" pupper. Men nå får jeg vel mange på nakken

Jeg har bare en stor b-cup etter operasjonen jeg da. Ikke noen store mugger på meg ;o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...