Gå til innhold

Fagperson?


maire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke, men jeg føler meg litt "lost" uten disse røde prikkene i margen i ny og ne. De var en trygghet i forumet, og var med på å holde på seriøsiteten tror jeg også. Nå må vi passe ekstra godt på hverandre til vi vet noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Dr.Online melder i formiddag at en har lykkes i å samle en gruppe sponsorer som skal erstatte den gamle.

Dette medfører at tjenesten vil fortsette som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en letta bruker

Dr.Online melder i formiddag at en har lykkes i å samle en gruppe sponsorer som skal erstatte den gamle.

Dette medfører at tjenesten vil fortsette som før.

Så bra! Hils dem (dr.Online, sponsorene) og takk fra oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr.Online melder i formiddag at en har lykkes i å samle en gruppe sponsorer som skal erstatte den gamle.

Dette medfører at tjenesten vil fortsette som før.

Kjempebra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, men jeg føler meg litt "lost" uten disse røde prikkene i margen i ny og ne. De var en trygghet i forumet, og var med på å holde på seriøsiteten tror jeg også. Nå må vi passe ekstra godt på hverandre til vi vet noe mer.

Ja, jeg syns også det er greit at vi ikke er overlatt til oss selv her. Ble glad da jeg så den røde prikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dr.Online melder i formiddag at en har lykkes i å samle en gruppe sponsorer som skal erstatte den gamle.

Dette medfører at tjenesten vil fortsette som før.

Hurra Hurra Hurra!!

Jeg fikk allerede NHD abstinenser her... Så det var jammen bra du er tilbake:)))))))

Klem fra,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr.Online melder i formiddag at en har lykkes i å samle en gruppe sponsorer som skal erstatte den gamle.

Dette medfører at tjenesten vil fortsette som før.

weee:)

velkommen tilbake:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr.Online melder i formiddag at en har lykkes i å samle en gruppe sponsorer som skal erstatte den gamle.

Dette medfører at tjenesten vil fortsette som før.

Så bra da:) Godt å se NHDs Lille Røde igjen=) Tipper mange ble glade nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr.Online melder i formiddag at en har lykkes i å samle en gruppe sponsorer som skal erstatte den gamle.

Dette medfører at tjenesten vil fortsette som før.

Og det er virkelig kjempegode nyheter.

Håper at noen i det offentlige systemet en dag greier å se hvilken nytteverdi denne tjenesten har, og hvor store utgifter det offentlige bespares for ved at denne tjenesten eksisterer.

Og at det offentlige da kan gå inn som fast sponsor av dette tilbudet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...