Gå til innhold

Har så vondt


Gjest cola-light

Anbefalte innlegg

Gjest cola-light

Er ei jente på 23 år som de siste ukene har vært plaget med smerter i leddene,spesielt hender og føtter.Føles som om jeg har hovnet opp selvom jeg ikke har det.Lurer bare på om dette kan være psykisk??At jeg bare er litt sliten?Er verst om morgenen og kvelden,føler meg stiv i hele kroppen når jeg våkner om morgenen.Har vært sånn i ca 4-5 uker uten å ha blitt noe bedre.Bør jeg oppsøke lege eller er det bare jeg som overreagerer???Blir så usikker..

Kanskje ikke det rette forumet å skrive dette i men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest cola-light

Høres mer ut som en begynnende reumatisklidelse. Kontakt din lege så du raskt kan bli undersøkt.

Oj huff.Tror du det?Har aldri hatt det sånn noensinne,begynte etter jul.Men det trenger ikke å ha noe å si??hvis du vet da,kanskje vanskelig å svare på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattfuglen

Oj huff.Tror du det?Har aldri hatt det sånn noensinne,begynte etter jul.Men det trenger ikke å ha noe å si??hvis du vet da,kanskje vanskelig å svare på;)

Vanskelig å svare på. Det er imidlertid viktig at symptomene/smertene blir kartlagt iforh. til en mulig reumatisk sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes absolutt at du skal ta det opp med legen. Vet ikke om det kan være bivirkninger av eventuelle medikamenter. Vet ikke om du også har andre symptomer men leddsmerter kan også være et symptom på betennelsessymptomer i tarmen eller urinveisinfeksjoner.

kan være vanskelig å få påvist revmatisme, men få det sjekket opp jo før jo bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...