Gjest Hilde80 Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Tenker på kritikken mot Hanne Ørstavik, hvor en tidligere veninne mente at hun var en av rollefigurene som visstnok ikke var fremstilt så positivt. men hvorfor går hun til pressen med dette? Nå får jo alle vite dette her? Og flere får sikkert lyst til å lese boka. Tipper at salgstallene vil øke etter dette. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Akkurat det tenkte jeg også, at nå hadde hun hengt seg sjøl ut. Samtidig må jeg innrømme at Ørstadvik ikke virker som noen grei person, særlig ikke når man leserbøkene hennes, og det er lett å forstå at denne Solvei har følt seg sviktet og hengt ut. Men altså, til nå er det jo bare hun sjøl og noen få venner som har visst at det kanskje var henne. Hun får dra og koke kaninen til Ørstadvik, jeg vet ikke annen utvei! 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Kanskje de deler overskuddet nå da :-) 0 Siter
Mistera Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Hvor har du lest dette da? Nyskjerrig! 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Hun går ikke til pressen, men til Samtiden. *fniis* 0 Siter
Gjest mij Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Hvor har du lest dette da? Nyskjerrig! http://www.aftenposten.no/kul_und/litteratur/article969532.ece 0 Siter
Mistera Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 http://www.aftenposten.no/kul_und/litteratur/article969532.ece Takker pent! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Østrem har forsøkt kontaktet Ørstavik via telefon, noe som ikke ble særlig vellykket. En viktig debatt synes jeg det er.. hvor går grensen for hva forfattere/kunstnere kan bruke? Nå aner jo ingen av oss hva som egentlig har skjedd, denne saken har jo to sider og Ørstavik har til nå ikke kommet med en uttalelse, men jeg må si Østrem klarer seg godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.