Gå til innhold

Hvis dere hadde følt dere uthengt i en roman, hadde dere gått til pressen da?

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde80
Skrevet

Tenker på kritikken mot Hanne Ørstavik, hvor en tidligere veninne mente at hun var en av rollefigurene som visstnok ikke var fremstilt så positivt.

men hvorfor går hun til pressen med dette? Nå får jo alle vite dette her? Og flere får sikkert lyst til å lese boka. Tipper at salgstallene vil øke etter dette.

Gjest LucySky
Skrevet

Akkurat det tenkte jeg også, at nå hadde hun hengt seg sjøl ut.

Samtidig må jeg innrømme at Ørstadvik ikke virker som noen grei person, særlig ikke når man leserbøkene hennes, og det er lett å forstå at denne Solvei har følt seg sviktet og hengt ut.

Men altså, til nå er det jo bare hun sjøl og noen få venner som har visst at det kanskje var henne.

Hun får dra og koke kaninen til Ørstadvik, jeg vet ikke annen utvei!

Skrevet

Hvor har du lest dette da? Nyskjerrig!

Gjest Mr Papp
Skrevet

Hun går ikke til pressen, men til Samtiden. *fniis*

Skrevet

Østrem har forsøkt kontaktet Ørstavik via telefon, noe som ikke ble særlig vellykket. En viktig debatt synes jeg det er.. hvor går grensen for hva forfattere/kunstnere kan bruke? Nå aner jo ingen av oss hva som egentlig har skjedd, denne saken har jo to sider og Ørstavik har til nå ikke kommet med en uttalelse, men jeg må si Østrem klarer seg godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...