Gå til innhold

Urolog: Feilstilling

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er 22år og har en penis som er feilstilt, Peyronies sykdom eller induratio penis plastica (måtte lete lenge for å finne noe om det), men tror den er mer feilstilt enn det vanlige. Den ligger på en måte, dvs den er ikke bare skjev (30%), den er også vridd 90 grader. Dette sitter helt nede ved roten. Huden der ser også ut til å være deformert. Kan utføre samleie, men jeg er flau over den, og dette gjør at jeg ikke er spesielt seksuelt aktiv (den hemmer meg). Kan det rettes opp? Hvor mye koster det? Hvis det er dyrt, kan man få støtte? Tar det lang tid å lege? Hvor henvender jeg meg? Har problemer med å prate om det, selv til leger. Var hos en urolog da jeg var yngre, men han sa jeg skulle vente til jeg hadde fått prøvd den. Vil veldig gjerne få gjort den normal.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174862-urolog-feilstilling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Her må du kontakte fastlegen, som vil henvise deg til en urologisk avdeling på et større sykehus. I ditt tilfelle vil jeg tro at du får dekket eventuelle operasjons-utgifter av det offentlige. Er ikke kjent med detaljer for din spesielle sykdom; det må nok en erfaren urolog til for å gi deg den informasjonen du trenger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174862-urolog-feilstilling/#findComment-1165786
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...