Gå til innhold

kan cipralex og Rivotril ha negativ effekt på fordøyelsen?


Gjest Irritabel tarm

Anbefalte innlegg

Gjest Irritabel tarm

jeg går på cipralex 10 mg og Rivotril 0,5 hver dag. Dette har jeg gått på siden Februar i fjor. Jeg sliter også med en veldig irritabel tarm. Har mye smerter, forstoppelse, slim fra tarmen og diare til tider. + at jeg ofte kaster opp pga sure oppstøt. Jeg er utredet for alle tarmsykdommer uten at de har funnet noe.

kan noen av medisinene jeg går på skape betennelsestilstander i tarmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rivotril gir meg i hvert fall ingen problemer og jeg går på 2 mg pr dag.

Cipralex har jeg ikke prøvd men cipramil gjorde meg kvalm og uvel i lang tid og jeg sluttet med dem etter en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker samme medisin som deg, cipralex 20 mg og 0.5 mg rivotril, og jeg har ikke merket noe på fordøyelsen. Kvalme, dirae og forstoppelse står listet som vanlige bivirkninger ved cipralex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...