Gjest greit å vite Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Er det bedre å ta Udo's Choice enn tran? I så fall hvorfor? Og er det forskjell på barn og voksne i den sammenheng? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Jeg vet hvertfall dette; Tran inneholder D-vitamin, det gjør ikke Udo's choice. Derfor er det flott å gi Udo til barn som får mer enn 5 ml MME daglig, siden den daglige dosen vitamin D da er dekket. For mye D-vitamin er ikke bra! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Datteren min ble iallefall kvitt atopisk eksem når hun begynte med Udo`s Choice. Tran hadde ikke den effekten.. 0 Siter
den opprinnelige m&m Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jeg vet hvertfall dette; Tran inneholder D-vitamin, det gjør ikke Udo's choice. Derfor er det flott å gi Udo til barn som får mer enn 5 ml MME daglig, siden den daglige dosen vitamin D da er dekket. For mye D-vitamin er ikke bra! Mer enn 5 mml MME? Det kan da ikke stemme?? Det må da vel være mye mere enn 5 ml. som gir nok D-vitamin??? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Mer enn 5 mml MME? Det kan da ikke stemme?? Det må da vel være mye mere enn 5 ml. som gir nok D-vitamin??? He-he, gikk litt fort der. Skulle være 500 ml selvsagt. :-) 0 Siter
den opprinnelige m&m Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 He-he, gikk litt fort der. Skulle være 500 ml selvsagt. :-) Da skjønner jeg... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.