Gå til innhold

glad i katter!!!????

Anbefalte innlegg

Skrevet

me prøver alt!! må kanskje avlive 2 katter! det er såååå trist!! eg er så glad i kattene mine, men skal flytte! hjelp??

Skrevet

Sett inn annonse på finn.no - gratis.

Lag en annonse for hver av dem, sett inn gode bilder og fin forklaring på hvilken personlighet de har.

Lykke til.

mil1365380270
Skrevet

Føler med deg, men må du flytte et sted de ikke kan være?

Skrevet

Sett inn annonse på finn.no - gratis.

Lag en annonse for hver av dem, sett inn gode bilder og fin forklaring på hvilken personlighet de har.

Lykke til.

har prøvd alt..no har eg frist til fredag før dei må avlives:(

Skrevet

Føler med deg, men må du flytte et sted de ikke kan være?

har kjøpt boretslag leil..får kun ha ein katt..eg har 4 stk, har fått gitt vekk ei..2 igjen! har frist til fredag no..har prøvd alt! kjempe lei meg.

mil1365380270
Skrevet

har kjøpt boretslag leil..får kun ha ein katt..eg har 4 stk, har fått gitt vekk ei..2 igjen! har frist til fredag no..har prøvd alt! kjempe lei meg.

Kan ikke noen passe de til du finner nye eiere, evt. ha de på kennel så lenge?

Gjest katterperson
Skrevet

Ingen kan da nekte deg å ha dyr, selv ikke i et borettslag!! Norsk lov sier det.

Skrevet

har prøvd alt..no har eg frist til fredag før dei må avlives:(

Annonser i aviser? Oppslag i butikker? Venner, bekjente, naboer, familie? Omplasseringen for katter/dyr? Dyrebeskyttelsens omplassering? Gjennom dyrlegen din?

...osv.

:)

Skrevet

Du kan sikkert få frist til å finne plass til to til. Hvis du ikke har flyttet så ville jeg snakket med naboer og bedt om forståelse.

Skrevet

min søster har dei no..kan ikkje passe dei lengre..fredag er siste frist..

Skrevet

Annonser i aviser? Oppslag i butikker? Venner, bekjente, naboer, familie? Omplasseringen for katter/dyr? Dyrebeskyttelsens omplassering? Gjennom dyrlegen din?

...osv.

:)

har faktisk prøvd alt du skriver der:( ingen kan hjelpe!!

Skrevet

ingen kan nekte meg å ha dyr, men det er regler i boretslaget..eg skal ha eine kattene, men eg hadde 4 stk da..no er det 2 igjen..

Skrevet

ingen kan nekte meg å ha dyr, men det er regler i boretslaget..eg skal ha eine kattene, men eg hadde 4 stk da..no er det 2 igjen..

Det er vel nettopp det som er poenget, at borettslag ikke har lov til å ha slike regler som er i strid med norsk lov.

mil1365380270
Skrevet

Fargebilder og beskrivelse av situasjonen og personligheten er det som virker best, tror jeg. Heng opp på butikker, lyktestolper, busskur og over alt. Ikke avliv de i alle fall.

Skrevet

Hvis det er innekatter, har ikke borettslaget lov å nekte deg å ha fire katter.

Skrevet

Det er vel nettopp det som er poenget, at borettslag ikke har lov til å ha slike regler som er i strid med norsk lov.

Det gjelder vel bare hvis det er snakk om innekatter, jfr. denne XXXXX-saken for noen år siden (husker ikke hva katten het).

"............................"

Skrevet

Fargebilder og beskrivelse av situasjonen og personligheten er det som virker best, tror jeg. Heng opp på butikker, lyktestolper, busskur og over alt. Ikke avliv de i alle fall.

har jo gjordt alt!!! eg stresser max! vil ikkje avlive dei,men har lite valg snart..

mil1365380270
Skrevet

har jo gjordt alt!!! eg stresser max! vil ikkje avlive dei,men har lite valg snart..

Er det ingen omplassering du kan levere de til? Har du ikke råd til pensjonat en stund?

Skrevet

Er det ingen omplassering du kan levere de til? Har du ikke råd til pensjonat en stund?

har ringt alle som omplasserer katter..alle seier at eg kan legge inn annonse der, men eg har prøvd så lenge no, og no flytter me snart:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...