Gå til innhold

glad i katter!!!????

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

har ringt alle som omplasserer katter..alle seier at eg kan legge inn annonse der, men eg har prøvd så lenge no, og no flytter me snart:(

Er det ingen steder i nærheten som tar de imot for omplassering. Er det i Nittedal (kattehuset) f,eks, men vet det skal mye til å få de inn.

Skrevet

Er det ingen steder i nærheten som tar de imot for omplassering. Er det i Nittedal (kattehuset) f,eks, men vet det skal mye til å få de inn.

bor i bergen eg..har ringt til dyreklinikker,dyrebeskyttelsen,omplaseringer for katter osv..håpet ser svart ut no:(

Skrevet

har faktisk prøvd alt du skriver der:( ingen kan hjelpe!!

Da er det vel kanskje ingen råd da, så da får du nok infinne deg med at den verste utveg er eneste utveg.

Det kan jo være at du kan søke boretslaget om å ha dem en viss tid der mens du prøver å få dem omplassert...

Det er desverre så liten kontroll på kattehold i dag at det å få seg en kattunge er det minste problem...så da blir det ikke lett for slike som deg som skal omplassere voksne katter.

Gjør som en annen sa her da kanskje...legg inn link til der du har annonse på dem med bilde osv. så kanskje en her på DOL faller for fristelsen.

En kort beskrivelse holder nok desverre ikke i denne overfylte katteverden vi lever i i dag... :/

Lykke til igjen.

Skrevet

Jeg overtok 2 katter i samme situasjon som dine etter å ha lest en annonse i avisa. Det var eierens siste forsøk på å finne et hjem til kattene for å unngå avliving. Dyrebeskyttelsen hadde de tatt kontakt med, men de var ikke interessert i å hjelpe til.

Skrevet

Da er det vel kanskje ingen råd da, så da får du nok infinne deg med at den verste utveg er eneste utveg.

Det kan jo være at du kan søke boretslaget om å ha dem en viss tid der mens du prøver å få dem omplassert...

Det er desverre så liten kontroll på kattehold i dag at det å få seg en kattunge er det minste problem...så da blir det ikke lett for slike som deg som skal omplassere voksne katter.

Gjør som en annen sa her da kanskje...legg inn link til der du har annonse på dem med bilde osv. så kanskje en her på DOL faller for fristelsen.

En kort beskrivelse holder nok desverre ikke i denne overfylte katteverden vi lever i i dag... :/

Lykke til igjen.

takk, endelig så har eg fått ei utrolig snill dame til å ta imot kattene, så dei får leve! jippi!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...