morsan Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Bare at Ned Nickerson aldri ble kalt "kjæresten". Bare "vennen". Dette var i mer sømmelige tider, vet du Åja! Du&du! ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 Het de ikke bare "Fem", da? "Fantastiske Fem" var vel noe annet...? *mimre* "............................" Nei, det ar ikke det. Men det var noe med fem. Det husker jeg veldig godt. Hardygutt-lignende greier. Jeg lest alt av den slags når jeg var 12. Hehe, tror jeg har 50-60 Hardybøker enda. 0 Siter
flisa Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 hahahaha tror du at toddler er et navn??? lol, det var dagens det! HAHAHA - trodde DU at ShitDiddelyDo trodde det? 0 Siter
flisa Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 ...noen kjenner ikke igjen god fortellerkunst når de ser det! LOL Så overskriften din stemmer! hehe 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 HAHAHA - trodde DU at ShitDiddelyDo trodde det? Ja og jeg tror det fortsatt 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 ...noen kjenner ikke igjen god fortellerkunst når de ser det! LOL Så overskriften din stemmer! hehe Du er faktisk den enestes om ikke svarte på ramme alvor. Sånn cirka. 0 Siter
morsan Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Du er faktisk den enestes om ikke svarte på ramme alvor. Sånn cirka. *kremt* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 *kremt* Jeg skrev nesten. Nei, nå er det mat. Så er det hockey. Nå starter sluttspillet. Moroa. Årets høydepunkt. Nå er det krig! 0 Siter
morsan Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jeg skrev nesten. Nei, nå er det mat. Så er det hockey. Nå starter sluttspillet. Moroa. Årets høydepunkt. Nå er det krig! Kos deg! ;-) Hockey er ikke min tekopp, for å si det sånn! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.