Gå til innhold

er det tilfeldig hvilke innlegg som kommer opp på "kunnskapsbasen"

Anbefalte innlegg

Gjest fast bruker på psykiatri-forumet

Har merket meg at flere av innleggene som er skrevet på psykiatri-forumet har kommet opp på Kunnskapsbasen.

er det tilfeldig hvilke innlegg som kommer opp der? blir innleggene brukt noen andre steder enn på DOL?

Fortsetter under...

Før ble innleggene på DOL trykket i ukebladet "hjemmet". Om DOL eies av "hjemmet" ennå og derfor fortsatt trykker innlegg i bladet vet jeg ikke.

sjekket Hjemmet nå og der står det at de samarbeider med doktoronline. Men at alt blir anomynisert.

hm. vet ikke helt hvordan jeg hadde likt det hvis et av mine innlegg hadde kommet i Hjemmet dersom jeg vet at alle mine gamle tanter sitter og leser det.

Gjest Webmaster, design

Hei,

Det er ikke tilfeldig, det er en prosess som pågår. Vi tar de beste og mest interessante spørsmål og svar fra forum og legger inn i en egen database. Det gjenstår over 40.000 å gå gjennom... det tar med andre ord en del tid.

Hei,

Det er ikke tilfeldig, det er en prosess som pågår. Vi tar de beste og mest interessante spørsmål og svar fra forum og legger inn i en egen database. Det gjenstår over 40.000 å gå gjennom... det tar med andre ord en del tid.

men hva skal dere bruke disse innleggene til? skønte ikke helt det jeg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...