Gå til innhold

så utrolig deilig med leger som får en til å le


Gjest Timari

Anbefalte innlegg

er uten noen fast behandler nå, men har en fastlege som gjør alt han kan for å hjelpe meg ut av den situasjonen jeg har kommet i.

Selv om jeg er utrolig deppa til tider så er det bare så utrolig deilig å komme til et menneske som tar en på alvor og til og med kan ironisere over det hele. Han kan fortelle historier fra helsevesenet som får meg til å skrattle istedenfor å grine.

så nå sitter jeg og humrer over konsultasjonen. Tror det er utrolig viktig for meg med en behandler som har humor.

ja dette var ikke noe spesielt konstruktivt innlegg men måtte bare dele noen tanker

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest true_love

Utrolig heldig er du, misunnelig på deg. Jeg har en lege som viser liten forståelse syns jeg da, så nå har jeg tenkt å bytte fastlege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette var et svært konstruktivt innlegg, jeg:-)

Humor kan være et svært legende virkemiddel!

leser boken som Unni Lindell har skrevet "regjeringen bestemmer hvordan været skal bli". det er utsagt fra små barn om hvordan de ser på samfunnet.

Holder på å knekke av latter hver gang jeg.O:)

en god latter forlenger livet sider de, og det tror jeg på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...