muriel Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Veldig sjelden, kanskje en gang i måneden. Syns den nye Fanta med ananas/grapefrukt er god. 0 Siter
asterix Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 I snitt pr dag???? Ja, det blir ikke mye. Drikker toppen en liter i mnd i gjennomsnitt. 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Drikker en halv halvannenliter cola hver fredag og hver lørdag, og så blir det en halvliter cola eller sprite de gangene vi spiser kinesisk eller på mcdonalds. (1 gang i uka tilsammen kanskje..) Og et par glass hvis vi er på søndagsmiddag hos mor. 0 Siter
Elbereth Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Drikker sjelden brus, en og annen Farris eller den røde BonAqua. Liker ikke sukkerkliss-følelsen, og blir dårlig i magen av light-brus. Brus er et unødvendig næringsmiddel. *streng* 0 Siter
Babette Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Drikker en halv halvannenliter cola hver fredag og hver lørdag, og så blir det en halvliter cola eller sprite de gangene vi spiser kinesisk eller på mcdonalds. (1 gang i uka tilsammen kanskje..) Og et par glass hvis vi er på søndagsmiddag hos mor. Mc Donalds, ja. Der minte du meg på noe. Man kan riktignok få Bon Aqua der, farris har de visst ikke på de stedene jeg har prøvd, men: I det vanlige menyopplegget inngår bare vanlig bruskliss. Altså må man betale ekstra hvis man vil drikke noe ikke-søtt. Lightbrus klarer jeg ikke, så det er ikke noe alternativ. Dette kan bli en kampsak, kjenner jeg. Kjære Mc Donalds, hell farris på tanken dere fyller brus i pappbegre fra. 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Mc Donalds, ja. Der minte du meg på noe. Man kan riktignok få Bon Aqua der, farris har de visst ikke på de stedene jeg har prøvd, men: I det vanlige menyopplegget inngår bare vanlig bruskliss. Altså må man betale ekstra hvis man vil drikke noe ikke-søtt. Lightbrus klarer jeg ikke, så det er ikke noe alternativ. Dette kan bli en kampsak, kjenner jeg. Kjære Mc Donalds, hell farris på tanken dere fyller brus i pappbegre fra. De har vann i springen på den mcdonaldsen jeg pleier å spise på. 0 Siter
Babette Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 De har vann i springen på den mcdonaldsen jeg pleier å spise på. Ja men vann er jo gratis uansett. Poenget er at hvis man betaler for meny inkl. "fritt valgt drikke" bør dette også inkludere farris. Dessuten synes jeg det blir tamt med vann til den vidunderlige burgeren med verdens beste relish. Jeg vil ha farris, farris, farris! 0 Siter
fyrlykt Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Drikker brus ca. en gang i året, noen ganger ikke det engang. 0 Siter
Babette Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Drikker brus ca. en gang i året, noen ganger ikke det engang. Hva drikker en fyrlykt egentlig? Lampeolje? Parafin? 0 Siter
fyrlykt Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Hva drikker en fyrlykt egentlig? Lampeolje? Parafin? LOL Det må nok en fyrvokter til for å holde fyrlykten igang. ;-) 0 Siter
Lucretia Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Går litt coca cola i uka. Kommer litt an på om jeg har mye besøk av typen, for han tar alltid med cola. Men i det siste har jeg kuttet ned på cola, så det blir 2-3 dager i uken tror jeg. Mengde varierer. Før i tiden drakk jeg vel cola hver dag. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 I snitt 1/2 liter Tab Xtra om dagen. Før jeg blei gravid drakk jeg 1 1/2 liter hver dag, men under svangerskapet drakk jeg nesten bare vann. Nå er det ikke hver dag jeg drikker Tab. 0 Siter
Gjest Ikke brus på meg Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Drikker nesten aldri brus. Farris regnes vel ikke som brus? Det drikker jeg forresten også sjelden. Drikker jeg brus er det alltid lettbrus, og det er vel et par, tre ganger i året. Men jeg drikker øl og vin. Øl er vel ikke særlig bedre enn brus? Et par øl hver helg. 0 Siter
Dory Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Dikker 1,5 liter pepsi max i løpet av 2 dager ca. Men det er forskjellig. Av og til mere, av og til mindre. Men er avhengig av pepsi max... Vennlig hilsen, 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Drikker mest farris, men det ryker nok 1-2 liter Cola i uka. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Drikker 1/2 l cola en gang i måneden i snitt, tipper jeg. Liker ikke annen brus, men tar et glass hvis jeg får det servert. 0 Siter
annegunn Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jeg liker ikke brus noe særlig, det er søtt og ekkelt. Lightbrus er enda verre. Farris er godt, men det regner jeg ikke som brus. Det hender jeg drikker tonic eller russian, hvis den er fortynnet med litt gin. 0 Siter
Gyda Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jeg drikker kanskje et par glass i løpet av helga. Det er det hele. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Ganske sjeldent faktisk, et par ganger i mnd max. Drikker heller juice, vann, te eller hvitvin. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Ikke hver helg, kanksje annenhver helg. Da kjøper vi inn en halvannenliter og deler på fire. Denne helga hadde jeg bursdag og kjøpte inn fem flasker, men det gikk veldig lite. Folk drakk heller eplejuice og hvitvin. Dermed har vi flere flasker "til overs", og da blir det vel litt smådrikking i uka og. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.