Gå til innhold

FU: Hvor ofte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig sjelden, kanskje en gang i måneden.

Syns den nye Fanta med ananas/grapefrukt er god.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

3

• carma

3

• Åsemor

2

• fyrlykt

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I snitt pr dag????

Ja, det blir ikke mye.

Drikker toppen en liter i mnd i gjennomsnitt.

Skrevet

Drikker en halv halvannenliter cola hver fredag og hver lørdag, og så blir det en halvliter cola eller sprite de gangene vi spiser kinesisk eller på mcdonalds. (1 gang i uka tilsammen kanskje..)

Og et par glass hvis vi er på søndagsmiddag hos mor.

Skrevet

Drikker sjelden brus, en og annen Farris eller den røde BonAqua.

Liker ikke sukkerkliss-følelsen, og blir dårlig i magen av light-brus.

Brus er et unødvendig næringsmiddel. *streng*

Skrevet

Drikker en halv halvannenliter cola hver fredag og hver lørdag, og så blir det en halvliter cola eller sprite de gangene vi spiser kinesisk eller på mcdonalds. (1 gang i uka tilsammen kanskje..)

Og et par glass hvis vi er på søndagsmiddag hos mor.

Mc Donalds, ja. Der minte du meg på noe.

Man kan riktignok få Bon Aqua der, farris har de visst ikke på de stedene jeg har prøvd, men: I det vanlige menyopplegget inngår bare vanlig bruskliss. Altså må man betale ekstra hvis man vil drikke noe ikke-søtt. Lightbrus klarer jeg ikke, så det er ikke noe alternativ.

Dette kan bli en kampsak, kjenner jeg.

Kjære Mc Donalds, hell farris på tanken dere fyller brus i pappbegre fra.

Skrevet

Mc Donalds, ja. Der minte du meg på noe.

Man kan riktignok få Bon Aqua der, farris har de visst ikke på de stedene jeg har prøvd, men: I det vanlige menyopplegget inngår bare vanlig bruskliss. Altså må man betale ekstra hvis man vil drikke noe ikke-søtt. Lightbrus klarer jeg ikke, så det er ikke noe alternativ.

Dette kan bli en kampsak, kjenner jeg.

Kjære Mc Donalds, hell farris på tanken dere fyller brus i pappbegre fra.

De har vann i springen på den mcdonaldsen jeg pleier å spise på.

Skrevet

De har vann i springen på den mcdonaldsen jeg pleier å spise på.

Ja men vann er jo gratis uansett. Poenget er at hvis man betaler for meny inkl. "fritt valgt drikke" bør dette også inkludere farris.

Dessuten synes jeg det blir tamt med vann til den vidunderlige burgeren med verdens beste relish.

Jeg vil ha farris, farris, farris!

Skrevet

Drikker brus ca. en gang i året, noen ganger ikke det engang.

Skrevet

Drikker brus ca. en gang i året, noen ganger ikke det engang.

Hva drikker en fyrlykt egentlig? Lampeolje? Parafin?

Skrevet

Hva drikker en fyrlykt egentlig? Lampeolje? Parafin?

LOL

Det må nok en fyrvokter til for å holde fyrlykten igang.

;-)

Skrevet

Går litt coca cola i uka. Kommer litt an på om jeg har mye besøk av typen, for han tar alltid med cola. Men i det siste har jeg kuttet ned på cola, så det blir 2-3 dager i uken tror jeg. Mengde varierer. Før i tiden drakk jeg vel cola hver dag.

Skrevet

I snitt 1/2 liter Tab Xtra om dagen.

Før jeg blei gravid drakk jeg 1 1/2 liter hver dag, men under svangerskapet drakk jeg nesten bare vann. Nå er det ikke hver dag jeg drikker Tab.

Gjest Ikke brus på meg
Skrevet

Drikker nesten aldri brus. Farris regnes vel ikke som brus? Det drikker jeg forresten også sjelden.

Drikker jeg brus er det alltid lettbrus, og det er vel et par, tre ganger i året.

Men jeg drikker øl og vin. Øl er vel ikke særlig bedre enn brus? Et par øl hver helg.

Skrevet

Dikker 1,5 liter pepsi max i løpet av 2 dager ca.

Men det er forskjellig. Av og til mere, av og til mindre.

Men er avhengig av pepsi max...

Vennlig hilsen,

ShitDiddelyDo
Skrevet

Drikker mest farris, men det ryker nok 1-2 liter Cola i uka.

mil1365380270
Skrevet

Drikker 1/2 l cola en gang i måneden i snitt, tipper jeg. Liker ikke annen brus, men tar et glass hvis jeg får det servert.

Skrevet

Jeg liker ikke brus noe særlig, det er søtt og ekkelt. Lightbrus er enda verre. Farris er godt, men det regner jeg ikke som brus.

Det hender jeg drikker tonic eller russian, hvis den er fortynnet med litt gin.

Skrevet

Jeg drikker kanskje et par glass i løpet av helga. Det er det hele.

Skrevet

Ganske sjeldent faktisk, et par ganger i mnd max. Drikker heller juice, vann, te eller hvitvin.

Skrevet

Ikke hver helg, kanksje annenhver helg. Da kjøper vi inn en halvannenliter og deler på fire.

Denne helga hadde jeg bursdag og kjøpte inn fem flasker, men det gikk veldig lite. Folk drakk heller eplejuice og hvitvin. Dermed har vi flere flasker "til overs", og da blir det vel litt smådrikking i uka og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...