Gå til innhold

et lite pusterom


Gjest diana2

Anbefalte innlegg

Endelig kan jeg få puste ut litt.

skremmende / merkelig at en skal være nødt til å søke beskyttelse mot mennesker som en ikke har godt av.

Men nå har han fått besøks forbudd - igjen, og jeg har dermed litt tid til å tenke over og psyke meg opp til neste " slaget" som jeg vet kommer.

Hvorfor oppfører mennesker seg slik i grunnen... ??

Jeg har lest mange bøker om emnet...ikke for å sette han i bås, men for å finne løsninger og svar på hvordan jeg selv takler / oppfører meg selv oven for en psykopat... men jeg har enda ikke kunnet finne noen svar på det..

I mitt tilfelle nytte ingen ting, ser det ut til..

Jeg har ikke tatt tlf , ikke svart på de truende, bedende, vulgære meldingene hans på tre mnd...ikke brevene...

men da holder han bare på bak i kulissene..

Ikke nytter det å "blåse" ut heller mot denne oppførselen hans, for da er det jo meg det er noe galt med..

Og er jeg taus.. jo da blir jeg beskylt for å mangle empati.

Men hvor merkelig det en kan høres ut... med et besøksforbud, så jenker han seg litt.. i allefall offentlig... ( holder på i det skjulte)

Noen som har et råd til meg , hvordan setter en grenser for et menneske som IKKE vil eller kan forstå at nok er nok??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...