Gå til innhold

NHD - videre arbeid på DrOnline


Nils Håvard Dahl, psykiater

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater

Samarbeidet med Rådet er avsluttet.

Jeg har nå kontrakt direkte med Dr.Online.

I følge kontrakten skal jeg i snitt svare på 15 spørsmål per uke.

Tjenesten er fortsatt gratis.

Det vil komme mer informasjon i den faste spalten under bildet.

For å kunne betjene brukerne best mulig, ber jeg om økt bruk av søk-funksjonen. Ofte kommer det gode, men gamle spørsmål bare timer etter at et lignende spørsmål allerede er besvart.

Jeg ber brukerne om å legge litt kreativitet og energi i en beskrivende overskrift.

Om en vil unngå svar fra meg, kan en bruke overskrifter som "hjelp!", "orker ikke mer", "alt er bare dritt" osv...

om en vil være enda mer sikker på ikke å få svar kan en la være å bruke tegn som komma eller punktum itilleggmå en aldri bruke stor bokstav eller avsnitt ja endog hoppeovermellomrommellomordene og gjerne avsluttemedfemutropstegn!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg må også kaste meg på latterbølgen her og le... *Knis*

Du er morro NHD. Det er sååååååå GENIALT at du er tilbake. Savnet deg den lille stunden du var borte!

Welcome back!!!!

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rutangis netu

Et forslag for å få oppdratt oss brukere når det gjelder søkfunskjonen en gang for alle, er kanskje at du går inn med svar på slike innlegg kun med 'Svar finnes ved søk-funksjon'?

Tar ikke lang tid for deg, og folk vil til slutt skjønne pointet. Kanskje? Det hjelper iallefall ikke (tydeligvis) at du nevner det i et innlegg en gang hvert halvår. Folk må tydeligvis ha jevn påminning om det meste.

Kreativ overskrift skjønner jeg godt. Vi konkurrerer om svara, og som i alle andre konkurranser gjelder det å være kreativ for å vinne konkurransen.

Det siste avsnittet ditt er jeg derimot uenig i! Det finnes helt sikkert folk her inne som ikke har evner til å ordlegge seg bedre, heller ikke bruke normal tegnsetting og få teksten til å bli godt lesbar. Men det skal vel ikke utelukke dem fra å få hjelp for psykiske problemer? DET synes jeg isåfall blir helt feil. De kan jo feks ha dysleksi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...