Gå til innhold

ikke direkte overgrep

Anbefalte innlegg

Gjest sourcream

har ikke opplevd overgrep fra den personen det gjelder..er voksen og kan passe på meg selv..er 25. Samboeren til moren min har begynt å behandle meg rart. Han sender meg slibrige tekstmeldinger..når vi møtes og mamma ikke er der skal han alltid gi meg klem og prøver å kysse meg eller ta meg på puppene..jeg dytter han bort ... men det er vanskelig og ubehagelig

har opplevd overgrep før..og sliter med å si ordentlig i fra..så jeg er bare hyggelig og smiler og sier at han må gi seg eller slappe av...

klarer ikke å si hvor ufattelig det plager meg..

og mamma er syk og har epilepsianfall og trenger noen til å hjelpe seg..

og vil ikke ødelegge forholdet deres..

hvordan kan jeg få han til å slutte

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174979-ikke-direkte-overgrep/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mil1365380270

Du sier moren din trenger hjelp og at du ikke vil ødelegge forholdet deres. Spørsmålet er vel om moren din ville hatt noe med denne fyren å gjøre, om hun hadde visst hva han holder på med.

Si i alle fall klart fra at du ikke vil ha sånne meldinger, og dytt han vekk, samtidig som du sier at du ikke finner deg i sånn oppførsel. Mannen er syk i hodet, eneste som virker er å si det rett ut så fort som mulig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...