Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Min ganske nye kjæreste har problemer med huden rundt øyene. Øyelokkene er veldig tørre stort sett hele tiden og han flasser mye til tider. (Holder på å lære han å smøre seg hele tiden og ikke bare etter at problemet har oppstått ;)) I tillegg hovner han kraftig opp og blir rød og sår og ser litt syk ut med jevne mellomrom, ca. hver andre måned sier han. Siden han har såpass mye ubehag og det rett og slett ikke ser noe særlig pent ut så lurer jeg veldig på om det er noen som har noe erfaring fra noen lignende? Og/eller evt. tips om hvordan man kan behandle noe sånt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174984-%C3%B8yeproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg har slitt med mye av det samme. Tørr rundt øynene pga kløe. Blir rød på øyet. Kan nesten ikke se mot sola eller at det kommer luft/vind på øyet.

Legen min sendte meg til en øyelege i oslo. Han mente det bare var allergi, så jeg begynnte med allergi- øyedråper og piller.

Jeg har en liten tanke om hva det røde øyet mitt kommer av, og det er VOXen jeg bruker i håret. Jeg er rødere på det høyre øyet, det øyet som ligger mot puten min når jeg sover :) Da puten min er sikkert full av vox.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174984-%C3%B8yeproblemer/#findComment-1170254
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...