Gå til innhold

Fysisk og psykisk helse - Henger det sammen?


Gjest Undrene pike

Anbefalte innlegg

Gjest Undrene pike

Jeg har tenkt på å sykemelde meg, eller ta fri fra jobben, og i helgen toppet det seg helt opp.

Var på jobb i går, og tenkte at dette ikke var tiden til å bli sykemeld. Det er så mangepå jobben som er syke nå.

Følte meg kvalm i dag, men gikk på jobb likevel. Brekte meg skikkelig på doen. Sjefen sendte meg hjem igjen. De mente jeg måtte ha fått omgangsyken.

Er det mulig at jeg følte meg så elendig psykisk, at det slo ut fysisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei, har ikke tall på alle de gangene jeg har hatt brekninger. Særlig om morgenen, fordi jeg har så spenninger i kroppen.

Men jeg har ikke kastet opp, det vært kun brekninger--

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest God bedring

Det er godt mulig. Du kan bli kvalm av angst samt at har du det dårlig mentalt, kan det kanskje sette ned immunforsvaret slik at du lettere blir mottakelig for omgangssyke. Veit ikke hva som var tilfellet for deg.

Men en omgangssyke i blant er jo normalt uansett også da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...