Gjest lastened Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Brukte Kazaa Lite tidligere, men det funker ikke lenger - Noen som har andre programmer å anbefale? DC+ er uaktuelt da man må dele alt man har på PC'en, og helst naboens PC også, med andre. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Har du noen CD-er? Hvis du ripper 20 stykker i god kvalitet får du over 1 gb med musikk på pc-en din, og kan ta i bruk i hvert fall 2 norske 1 GB-hubber på DC. På disse finner du mye. Det er verdt det, for DC er helt fantastisk. 0 Siter
Gjest wander Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Lastet ned Limewire i går, og jeg ble bra imponert over det prog ihvertfall. Raskt og masse resultater på søkene... nå søkte jeg mest på heavy og rock... 0 Siter
Gjest lastened Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Har du noen CD-er? Hvis du ripper 20 stykker i god kvalitet får du over 1 gb med musikk på pc-en din, og kan ta i bruk i hvert fall 2 norske 1 GB-hubber på DC. På disse finner du mye. Det er verdt det, for DC er helt fantastisk. Hmm, ja jeg har noen få CD'er; ca. 130 stk. Jeg kan jo rippe 45 av disse og fylle opp en 4GB DVD plate og dele den ut på DC. Etter hva jeg kan se så får jeg plass til alle 130CD'ene på 3 DVD plater hvis jeg ripper til mp3 med god (192Kbps) kvalitet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.