Gå til innhold

Hvor laste ned musikk/mp3?

Anbefalte innlegg

Gjest lastened
Skrevet

Brukte Kazaa Lite tidligere, men det funker ikke lenger :( - Noen som har andre programmer å anbefale? DC+ er uaktuelt da man må dele alt man har på PC'en, og helst naboens PC også, med andre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du noen CD-er?

Hvis du ripper 20 stykker i god kvalitet får du over 1 gb med musikk på pc-en din, og kan ta i bruk i hvert fall 2 norske 1 GB-hubber på DC. På disse finner du mye.

Det er verdt det, for DC er helt fantastisk.

Skrevet

Lastet ned Limewire i går, og jeg ble bra imponert over det prog ihvertfall.

Raskt og masse resultater på søkene... nå søkte jeg mest på heavy og rock...

Gjest lastened
Skrevet

Har du noen CD-er?

Hvis du ripper 20 stykker i god kvalitet får du over 1 gb med musikk på pc-en din, og kan ta i bruk i hvert fall 2 norske 1 GB-hubber på DC. På disse finner du mye.

Det er verdt det, for DC er helt fantastisk.

Hmm, ja jeg har noen få CD'er; ca. 130 stk. Jeg kan jo rippe 45 av disse og fylle opp en 4GB DVD plate og dele den ut på DC. Etter hva jeg kan se så får jeg plass til alle 130CD'ene på 3 DVD plater hvis jeg ripper til mp3 med god (192Kbps) kvalitet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...