Gå til innhold

Og vinneren er... (fra gårsdagens konkurranse)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...ingen.

Jeg er nok nettopp fylt 26 og de fleste tippet godt over tredve.

Takk ellers for gode forsøk :)

Skrevet

Hehe, du er jo bare jentungen!

Mener å huske at du tidligere har antydet at du ikke er noen ungdom lenger, så det er kanskje derfor folk tippet deg eldre enn du er?

Skrevet

Hehe, du er jo bare jentungen!

Mener å huske at du tidligere har antydet at du ikke er noen ungdom lenger, så det er kanskje derfor folk tippet deg eldre enn du er?

I hodet er jeg ikke lenger noen ungdom. Kun i kroppen :)

Skrevet

I hodet er jeg ikke lenger noen ungdom. Kun i kroppen :)

Godt det ikke er omvendt. ;o)

Skrevet

Godt det ikke er omvendt. ;o)

Nja... Jeg har nok en litt del oppfatning på akkurat dette, du.

skorpionfisken
Skrevet

*nikker ydmykt*

skulle du hatt som nick.

Grattis på etterskudd.

Skrevet

skulle du hatt som nick.

Grattis på etterskudd.

Nej, de e itj mæ.

Takker for hilsen.

Skrevet

ehh..

Du virker så fryktelig moden, skjønner du.

:-)

Ja, det samme har jeg tenkt.

Og så liker jeg helst å tro at en som føles moden ikke er så innmari mange årene yngre enn meg selv!! *ha ha*

Man er jo voksen som 26-åring også, og jeg følte meg ihvertfall både voksen og moden da! :-)

Men så har man litt selektiv minne mht slike ting, og håper og tror at 26-åringer egentlig bare er noen jyplinger fortsatt, slik at jeg slipper å føle meg så gammel! ;-)

Skrevet

Og så liker jeg helst å tro at en som føles moden ikke er så innmari mange årene yngre enn meg selv!! *ha ha*

Man er jo voksen som 26-åring også, og jeg følte meg ihvertfall både voksen og moden da! :-)

Men så har man litt selektiv minne mht slike ting, og håper og tror at 26-åringer egentlig bare er noen jyplinger fortsatt, slik at jeg slipper å føle meg så gammel! ;-)

Gidder du si det siste til Dorthe?

(jfr kommetaren hennes til meg)

;)

Skrevet

Gidder du si det siste til Dorthe?

(jfr kommetaren hennes til meg)

;)

*S*

Skrevet

Sorry da du ;p - jeg var litt kjapp, trodde du var ho der "dame50"...

(nå kalt kyllingmora, hønemora ellerno...)

Du blir vel tidsnok 46!

Skrevet

Jeg får høre motsatt..

"Er DU 36 år huufsa??"

Jeg virker nok ganske barnslig.. Er det nok også :)

Skrevet

Bare drittungen altså ;o)

*hører ikke, antar at du snakker til noen andre*

:)

Skrevet

*hører ikke, antar at du snakker til noen andre*

:)

Tja, det var ment som et lite kompliment da ;o)

Skrevet

hehe trodde du jeg var eldre enn deg? Du tippet meg 29.

Jeg var forøvrig ikke så laaangt ifra da, jeg sa vel 32 tror jeg.. (eller var det 34?). Jaja du virker moden da vettu, ta det som et kompliment :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...