damedame Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 ...ingen. Jeg er nok nettopp fylt 26 og de fleste tippet godt over tredve. Takk ellers for gode forsøk 0 Siter
damedame Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 Jypling ;-) *nikker ydmykt* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Hehe, du er jo bare jentungen! Mener å huske at du tidligere har antydet at du ikke er noen ungdom lenger, så det er kanskje derfor folk tippet deg eldre enn du er? 0 Siter
damedame Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 Hehe, du er jo bare jentungen! Mener å huske at du tidligere har antydet at du ikke er noen ungdom lenger, så det er kanskje derfor folk tippet deg eldre enn du er? I hodet er jeg ikke lenger noen ungdom. Kun i kroppen 0 Siter
Gjest malun Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 I hodet er jeg ikke lenger noen ungdom. Kun i kroppen Godt det ikke er omvendt. ;o) 0 Siter
damedame Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 Godt det ikke er omvendt. ;o) Nja... Jeg har nok en litt del oppfatning på akkurat dette, du. 0 Siter
huufsa Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 ehh.. Du virker så fryktelig moden, skjønner du. :-) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 *nikker ydmykt* skulle du hatt som nick. Grattis på etterskudd. 0 Siter
damedame Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 skulle du hatt som nick. Grattis på etterskudd. Nej, de e itj mæ. Takker for hilsen. 0 Siter
morsan Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 ehh.. Du virker så fryktelig moden, skjønner du. :-) Ja, det samme har jeg tenkt. Og så liker jeg helst å tro at en som føles moden ikke er så innmari mange årene yngre enn meg selv!! *ha ha* Man er jo voksen som 26-åring også, og jeg følte meg ihvertfall både voksen og moden da! :-) Men så har man litt selektiv minne mht slike ting, og håper og tror at 26-åringer egentlig bare er noen jyplinger fortsatt, slik at jeg slipper å føle meg så gammel! ;-) 0 Siter
damedame Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 Ja, det samme har jeg tenkt. Og så liker jeg helst å tro at en som føles moden ikke er så innmari mange årene yngre enn meg selv!! *ha ha* Man er jo voksen som 26-åring også, og jeg følte meg ihvertfall både voksen og moden da! :-) Men så har man litt selektiv minne mht slike ting, og håper og tror at 26-åringer egentlig bare er noen jyplinger fortsatt, slik at jeg slipper å føle meg så gammel! ;-) Gidder du si det siste til Dorthe? (jfr kommetaren hennes til meg) 0 Siter
morsan Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Gidder du si det siste til Dorthe? (jfr kommetaren hennes til meg) *S* 0 Siter
Elbereth Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Sorry da du ;p - jeg var litt kjapp, trodde du var ho der "dame50"... (nå kalt kyllingmora, hønemora ellerno...) Du blir vel tidsnok 46! 0 Siter
huufsa Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Ja, det samme har jeg tenkt. Og så liker jeg helst å tro at en som føles moden ikke er så innmari mange årene yngre enn meg selv!! *ha ha* Man er jo voksen som 26-åring også, og jeg følte meg ihvertfall både voksen og moden da! :-) Men så har man litt selektiv minne mht slike ting, og håper og tror at 26-åringer egentlig bare er noen jyplinger fortsatt, slik at jeg slipper å føle meg så gammel! ;-) Jeg får høre motsatt.. "Er DU 36 år huufsa??" Jeg virker nok ganske barnslig.. Er det nok også 0 Siter
damedame Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 Bare drittungen altså ;o) *hører ikke, antar at du snakker til noen andre* 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 *hører ikke, antar at du snakker til noen andre* Tja, det var ment som et lite kompliment da ;o) 0 Siter
cecily Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Hva??? Er du bare ett år eldre enn meg? ??? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 hehe trodde du jeg var eldre enn deg? Du tippet meg 29. Jeg var forøvrig ikke så laaangt ifra da, jeg sa vel 32 tror jeg.. (eller var det 34?). Jaja du virker moden da vettu, ta det som et kompliment 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.