Gå til innhold

Noen som har slanket seg veldig mye her?

Anbefalte innlegg

Gjest DenFetaKäringen
Skrevet

Er det noen her som har slanket seg 25-30 kg, og klart å holde seg der?

Vil gjerne ha gode råd, både hva dere spiser nå som dere er "vanlige", og om dere trimmer mye.

Luna21365380663
Skrevet

Jeg har gått ned 20-25 kg. Vet det ikke var akurat det du spurt om, men jeg er så frekk at jeg svarer likevel.

Jeg spiser helt vanlig nå, ikke spesielt sunt. Noen dager blir det bare to måltider, andre dager blir det mange små. Slik var det også når jeg gikk ned. Grunnen til at jeg gikk ned, var jobben min, som betod i å gå/løpe ca 8 timer hver dag. Nå har jeg hund, og holder det ved like ved hjelp av den. For min del var det ikke no hokus pokus, det bare ble sånn. Men jeg er fornøyd jeg.. :)

Skrevet

Jeg har gått ned 20-25 kg. Vet det ikke var akurat det du spurt om, men jeg er så frekk at jeg svarer likevel.

Jeg spiser helt vanlig nå, ikke spesielt sunt. Noen dager blir det bare to måltider, andre dager blir det mange små. Slik var det også når jeg gikk ned. Grunnen til at jeg gikk ned, var jobben min, som betod i å gå/løpe ca 8 timer hver dag. Nå har jeg hund, og holder det ved like ved hjelp av den. For min del var det ikke no hokus pokus, det bare ble sånn. Men jeg er fornøyd jeg.. :)

Førerhundtrener? ;-)

Skrevet

Førerhundtrener? ;-)

Renovasjonsarbeider tipper jeg. De løper jo hele dagen.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Renovasjonsarbeider tipper jeg. De løper jo hele dagen.

Eller stuepike på hotell.

Luna21365380663
Skrevet

Førerhundtrener? ;-)

Hehe..nei.. stalljente, faktisk..;o) Så jeg red jo endel også..

Gjorde ikke mye for å gå ned, men en aktiv livsstil har mye å si for meg, i alle fall. Jeg har holdt vekten i flere år nå.. :o)

Da jeg gikk ned spiste jeg ikke frokost, men drakk et glass med vann og eple-eddik. Så spiste jeg første gang i en pause kl 10, og da var det to knekkebrød. Spiste store middager nesten hver dag. Nå spiser jeg også store middager, for jeg er ikke flink med kosthold. Men ferdigpizza har liksom aldri vært noe for meg.. Spiser ikke direkte usunt, med tanke på fett og slikt.. men spiser ikke til faste tider, og akkurat det jeg skal. Blir lite grønnsaker, og jeg har faktisk ikke peiling på kalorier og hvor mange kalorier man skal ha hver dag. For meg fungerer det ikke å _ slanke_ seg, jeg måtte legge om livvstilen, og det er jeg fornøyd med. Jeg gidder heller ikke å trene i treningsstudio, det er dritkjedelig, syns jeg. Og hver dag drikker jeg en (minst) skikkelig kaloribombe (skal vi tro andre som har peiling på slikt): kaffe mocca, med helmelk og mye krem, sjokolade og sjokopulver. Jeg tror at for meg, så er det riktig å ha en jevn aktivitet. Vi hadde hunden på kennel en jul, og da merket jeg at jeg gikk opp. Jeg spiste ikke mye i jula (er ikke kjeeempeglad i julemat), men mosjonen var det som gjorde utslaget for meg. Ikke at du bør skaffe deg hund hvis du ikke liker hund og vil h ansvaret, men hvis du fx har tenkt på hund en stund, så er det kanskje ikke så dumt..

Gikk ned fra ca 85 til 60kg. Vil heller gå opp noen kg nå, enn ned.. (!!!)

Skrevet

Hehe..nei.. stalljente, faktisk..;o) Så jeg red jo endel også..

Gjorde ikke mye for å gå ned, men en aktiv livsstil har mye å si for meg, i alle fall. Jeg har holdt vekten i flere år nå.. :o)

Da jeg gikk ned spiste jeg ikke frokost, men drakk et glass med vann og eple-eddik. Så spiste jeg første gang i en pause kl 10, og da var det to knekkebrød. Spiste store middager nesten hver dag. Nå spiser jeg også store middager, for jeg er ikke flink med kosthold. Men ferdigpizza har liksom aldri vært noe for meg.. Spiser ikke direkte usunt, med tanke på fett og slikt.. men spiser ikke til faste tider, og akkurat det jeg skal. Blir lite grønnsaker, og jeg har faktisk ikke peiling på kalorier og hvor mange kalorier man skal ha hver dag. For meg fungerer det ikke å _ slanke_ seg, jeg måtte legge om livvstilen, og det er jeg fornøyd med. Jeg gidder heller ikke å trene i treningsstudio, det er dritkjedelig, syns jeg. Og hver dag drikker jeg en (minst) skikkelig kaloribombe (skal vi tro andre som har peiling på slikt): kaffe mocca, med helmelk og mye krem, sjokolade og sjokopulver. Jeg tror at for meg, så er det riktig å ha en jevn aktivitet. Vi hadde hunden på kennel en jul, og da merket jeg at jeg gikk opp. Jeg spiste ikke mye i jula (er ikke kjeeempeglad i julemat), men mosjonen var det som gjorde utslaget for meg. Ikke at du bør skaffe deg hund hvis du ikke liker hund og vil h ansvaret, men hvis du fx har tenkt på hund en stund, så er det kanskje ikke så dumt..

Gikk ned fra ca 85 til 60kg. Vil heller gå opp noen kg nå, enn ned.. (!!!)

Høres bra ut! :-)

Nei, det blir nok ingen hund på meg, jeg har både katt og et lite barn. Derssuten har jeg "bare" 10 kg å gå ned jeg da, eller 9 nå, faktisk. Har begynt å spise fedon-mat i tillegg til å trene eller annet hver eneste dag.

Lykke til videre! :-)

Skrevet

Jeg har gått ned 32 kg. Det er ca 2 år siden jeg nådde ideal vekten min, og har klart og holde meg der :)

Jeg trimmer regelmessig 5 dager i uken, og passer på hva jeg spiser, men på lørdager unner jeg meg selv hva jeg enn har lyst på :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...