Gå til innhold

kropp


little rosie**

Anbefalte innlegg

little rosie**

hei.. føler det er noe rart med kroppen min. eller det er det. akkurat som den er delt i to - den ene halvdelen er litt større enn den andre, og utvikler seg litt raskere! på den høyre siden er foten litt større, leggen og låret litt tykkere(merker det med nyvaskede bukser), og selve problemet kommer til brystene - hvor det er en ganske stor forskjell. dette plager meg virkelig. blir helt deprimert innimellom.. har også begynt å få visdomstenner, og da oppe og nede kun på høyre side. har alt dette en sammenheng? er bare så rart.. men brystene er problemet her, og noe som jeg har veldig komplkser for. alt det andre er det kun jeg som ser - og er til å leve med:-) håper på svar... er forresten 21år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om det er en trøst, men det er mer vanlig at brystene ikke er like store, enn at de er det. Ofte ser en det ikke før folk er nakne.De nakne brystene vi ser på Tv og film har jo som oftest vært utsatt for kirurgi, noe som ikke bare skaper et uriktig bilde av bryststørrelser, men også et bilde av at litt assymmetri ikke skal eksistere. Det beste hadde jo vært om vi hadde klart å akseptere kroppene våre slik de er, men når det er så vanskelig finnes det andre muligheter. Det går an å legge inn et innlegg på den ene siden av bhen og ikke i det andre, hvis en ønsker å gå med en trang genser for eksempel. Det selges jo snart ikke en bh uten innlegg så det er mange jenter som skaper det "bildet" en ønsker folk skal se uansett.(Mange bher har jo innlagt slike løse innlegg, så du kan legge et ekstra i det ene brystet, eller fjerne et) At vi ikke er 100%symmetriske fra den ene siden til den andre er også vanlig. Som oftest er det bare personen selv som ser det. Av og til kan man imidlertid bli så fokusert på det at forskjellene forstørres i våre egne øyne.

Vh Bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...