Mistera Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Er det bare meg som blir påvirket av Månen? Da mener jeg fullmåne altså! Blir skikkelig rar jeg;) 0 Siter
Mistera Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 Varulv? eheee... får da inderlig ikke håpe det da... har nettopp klippet meg, og håra vokser ikke raskt.... ENNÅ hehe 0 Siter
morsan Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 eheee... får da inderlig ikke håpe det da... har nettopp klippet meg, og håra vokser ikke raskt.... ENNÅ hehe "There's a moon over Bourbon street tonight... I see faces as they pass beneath the pale lamp light I've no choice but to follow that call The bright light, the people, and the moon and all The brim of my hat hides the eye of a beast I've the face of a sinner, but the hands of a priest Oh, you'll never see my face or hear the sound of my feet while there's a moon over Bourbon street." Sting - etter hukommelsen! ;-) 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 en jeg var sammen med ble skikkelig vrang og vanskelig (irritabel, sint) hver gang det var fullmåne. Lurte nesten på om han var varulv ja 0 Siter
Mistera Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 en jeg var sammen med ble skikkelig vrang og vanskelig (irritabel, sint) hver gang det var fullmåne. Lurte nesten på om han var varulv ja Kan jeg forvente hår på ryggen nå da:) 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Kan jeg forvente hår på ryggen nå da:) Det spørs.. kanskje like greit å kjøpe litt ekstra veet 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Merker det jeg også. Blir full av energi. 0 Siter
Gjest Lunatique Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jeg blir tankefull og fjern og klarer ikke å gjøre noe av det jeg EGENTLIG skal! Litt slitsomt...men samtidig er jeg utrolig kreativ...maler, skriver dikt o.l. 0 Siter
Mistera Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 Jeg blir tankefull og fjern og klarer ikke å gjøre noe av det jeg EGENTLIG skal! Litt slitsomt...men samtidig er jeg utrolig kreativ...maler, skriver dikt o.l. sånn som meg, hode går på høygir:) 0 Siter
Mistera Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 Det spørs.. kanskje like greit å kjøpe litt ekstra veet Tar det med strips jeg;) hehe... bare for å gjøre det ennå værre liksom:) 0 Siter
Mistera Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 Merker det jeg også. Blir full av energi. da er det ikke bare innbilning:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Er du kreps eller? Jeg har bodd med en kreps og han ble skikkelig månesjuk. 0 Siter
Mistera Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 Er du kreps eller? Jeg har bodd med en kreps og han ble skikkelig månesjuk. Hehe... nei jeg er nok Vekt jeg, og en ganske så Atypisk vekt født i 3 dekanat:) 0 Siter
Osiris Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 De fleste blir nok påvirket av månen, men det er ikke alle som skjønner det. Månen kan jo styre flo og fjære så det er jo logisk at den påvirker menneskekroppen.Er det ikke ca 70% vann i oss da? Jeg elsker fullmånen, og har alltid vært månemenneske. Har alltid soveproblem like før fullmåne. 0 Siter
Mistera Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 De fleste blir nok påvirket av månen, men det er ikke alle som skjønner det. Månen kan jo styre flo og fjære så det er jo logisk at den påvirker menneskekroppen.Er det ikke ca 70% vann i oss da? Jeg elsker fullmånen, og har alltid vært månemenneske. Har alltid soveproblem like før fullmåne. Ahaa... det går mere og mere opp for meg nå 0 Siter
Osiris Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Ahaa... det går mere og mere opp for meg nå Du kan spørre en vilken som helst jordmor. Det er vanligvis flere fødsler under fullmåne også. Du finner ikke mye forskning som beviser at det er riktig at månen påvirker oss i så stor grad. Men eplet falt til bakken også før Newton lagden en formel av tyngdeloven! ) Jeg har en venninne som har den mest fantastiske hagen jeg vet om. Hun praktiserer konsekvent "gardening by the moon" konseptet. Og jeg er overbevist om at det er hemmeligheten baak hennes rike blomstringer og store avlinger på lite plass. Les mer her: http://www.gardeningbythemoon.com/ 0 Siter
Mistera Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Skrevet 23. februar 2005 Du kan spørre en vilken som helst jordmor. Det er vanligvis flere fødsler under fullmåne også. Du finner ikke mye forskning som beviser at det er riktig at månen påvirker oss i så stor grad. Men eplet falt til bakken også før Newton lagden en formel av tyngdeloven! ) Jeg har en venninne som har den mest fantastiske hagen jeg vet om. Hun praktiserer konsekvent "gardening by the moon" konseptet. Og jeg er overbevist om at det er hemmeligheten baak hennes rike blomstringer og store avlinger på lite plass. Les mer her: http://www.gardeningbythemoon.com/ Jeg har veldig stor tro på at månen påvirker oss på mange måter jeg... Og at selv planter og andre skapninger kan ha nytte av denne månen er helt klart:) 0 Siter
Gjest ex-bridget Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Tidligere fikk jeg migreneanfall hver gang det var måne, men det har jeg heldigvis vokst av meg med årene. 0 Siter
Gjest månebarn Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Nei du er nok ikke alene om det. Jeg har hørt fra flere hold at det feks er en økning i barnefødsler akkurat ved fullmåne. Så den påvirker nok mennesker mer enn vi tror. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.