Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som blir påvirket av Månen? Da mener jeg fullmåne altså!

Blir skikkelig rar jeg;)

Skrevet

Varulv?

eheee... får da inderlig ikke håpe det da... har nettopp klippet meg, og håra vokser ikke raskt.... ENNÅ;) hehe

Skrevet

eheee... får da inderlig ikke håpe det da... har nettopp klippet meg, og håra vokser ikke raskt.... ENNÅ;) hehe

"There's a moon over Bourbon street tonight...

I see faces as they pass beneath the pale lamp light

I've no choice but to follow that call

The bright light, the people, and the moon and all

The brim of my hat hides the eye of a beast

I've the face of a sinner, but the hands of a priest

Oh, you'll never see my face or hear the sound of my feet

while there's a moon over Bourbon street."

Sting - etter hukommelsen! ;-)

Gjest tjohooo
Skrevet

en jeg var sammen med ble skikkelig vrang og vanskelig (irritabel, sint) hver gang det var fullmåne. Lurte nesten på om han var varulv ja

Skrevet

en jeg var sammen med ble skikkelig vrang og vanskelig (irritabel, sint) hver gang det var fullmåne. Lurte nesten på om han var varulv ja

Kan jeg forvente hår på ryggen nå da:)

Gjest tjohooo
Skrevet

Kan jeg forvente hår på ryggen nå da:)

Det spørs.. kanskje like greit å kjøpe litt ekstra veet

Gjest Lunatique
Skrevet

Jeg blir tankefull og fjern og klarer ikke å gjøre noe av det jeg EGENTLIG skal! Litt slitsomt...men samtidig er jeg utrolig kreativ...maler, skriver dikt o.l.

Skrevet

Jeg blir tankefull og fjern og klarer ikke å gjøre noe av det jeg EGENTLIG skal! Litt slitsomt...men samtidig er jeg utrolig kreativ...maler, skriver dikt o.l.

:) sånn som meg, hode går på høygir:)

Skrevet

Det spørs.. kanskje like greit å kjøpe litt ekstra veet

Tar det med strips jeg;) hehe... bare for å gjøre det ennå værre liksom:)

Skrevet

Merker det jeg også. Blir full av energi.

:) da er det ikke bare innbilning:)

Skrevet

Er du kreps eller?

Jeg har bodd med en kreps og han ble skikkelig månesjuk.

Skrevet

Er du kreps eller?

Jeg har bodd med en kreps og han ble skikkelig månesjuk.

Hehe... nei jeg er nok Vekt jeg, og en ganske så Atypisk vekt født i 3 dekanat:)

Skrevet

De fleste blir nok påvirket av månen, men det er ikke alle som skjønner det. Månen kan jo styre flo og fjære så det er jo logisk at den påvirker menneskekroppen.Er det ikke ca 70% vann i oss da?

Jeg elsker fullmånen, og har alltid vært månemenneske. Har alltid soveproblem like før fullmåne.

Skrevet

De fleste blir nok påvirket av månen, men det er ikke alle som skjønner det. Månen kan jo styre flo og fjære så det er jo logisk at den påvirker menneskekroppen.Er det ikke ca 70% vann i oss da?

Jeg elsker fullmånen, og har alltid vært månemenneske. Har alltid soveproblem like før fullmåne.

Ahaa... det går mere og mere opp for meg nå :)

Skrevet

Ahaa... det går mere og mere opp for meg nå :)

Du kan spørre en vilken som helst jordmor. Det er vanligvis flere fødsler under fullmåne også.

Du finner ikke mye forskning som beviser at det er riktig at månen påvirker oss i så stor grad. Men eplet falt til bakken også før Newton lagden en formel av tyngdeloven! :o)

Jeg har en venninne som har den mest fantastiske hagen jeg vet om. Hun praktiserer konsekvent "gardening by the moon" konseptet. Og jeg er overbevist om at det er hemmeligheten baak hennes rike blomstringer og store avlinger på lite plass.

Les mer her: http://www.gardeningbythemoon.com/

Skrevet

Du kan spørre en vilken som helst jordmor. Det er vanligvis flere fødsler under fullmåne også.

Du finner ikke mye forskning som beviser at det er riktig at månen påvirker oss i så stor grad. Men eplet falt til bakken også før Newton lagden en formel av tyngdeloven! :o)

Jeg har en venninne som har den mest fantastiske hagen jeg vet om. Hun praktiserer konsekvent "gardening by the moon" konseptet. Og jeg er overbevist om at det er hemmeligheten baak hennes rike blomstringer og store avlinger på lite plass.

Les mer her: http://www.gardeningbythemoon.com/

Jeg har veldig stor tro på at månen påvirker oss på mange måter jeg... Og at selv planter og andre skapninger kan ha nytte av denne månen er helt klart:)

Gjest ex-bridget
Skrevet

Tidligere fikk jeg migreneanfall hver gang det var måne, men det har jeg heldigvis vokst av meg med årene.

Gjest månebarn
Skrevet

Nei du er nok ikke alene om det. Jeg har hørt fra flere hold at det feks er en økning i barnefødsler akkurat ved fullmåne. Så den påvirker nok mennesker mer enn vi tror.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...