Gå til innhold

Hvor lenge skal jeg være her nede?


God

Anbefalte innlegg

mann 52år. Fikk cipralex i høst mot deresjoner. 1,5 tablett daglig. Sluttet med dem før jul, da jeg følte meg frisk.At det skyltes medesinene tenkte ikke jeg på.På nyåret ble alt svart igjen. Tar nå 2tbl. om dagen. Har gjort det i 6 uker nå.Når vil de begynne å virke? Orker ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at når du går på medisiner for en depresjon, må du gå på dem en god stund etter at de har gitt ønsket virkning, ellers får du lett tilbakefall. Ved første gangs depresjon er det minst et år etter ønsket virkning. Og ved andre gangs depresjon må/bør en gå enda lenger.

2-4 uker tror jeg skal til før virkningen tiltar,(du kan titte i felleskatalogen for sikkerhets skyld) men aldri slutt med slike medisiner uten å ta det opp med legen din.Han kan diskutere med deg hvor lege du bør gå utifra type depresjon, hvor lenge den har vart osv. Håper at livet ditt nå tar seg opp, og det gjør det sikkert.Siden det virket før.

vennlig hilsen bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...