Gå til innhold

Word til Adobe Acrobat?

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

Før hadde jeg et Acrobat-icon jeg kunne klikke på inne i Word for å konvertere til pdf. Nå er det borte vekk, finner det ikke på "verktøy".

Hjelp, hjelp, hjelp! Noen...?

skorpionfisken
Skrevet

vis...

verktøylinjer...

tror du finner det der.

skorpionfisken
Skrevet

Evt hvis linja oppe med knapper er for lang vil de minst brukte knappene ikke være synlig. Da trykker du på knappen helt oppe til høyre med dobbelpil. Da ligger den der

>>

?

mil1365380270
Skrevet

Evt hvis linja oppe med knapper er for lang vil de minst brukte knappene ikke være synlig. Da trykker du på knappen helt oppe til høyre med dobbelpil. Da ligger den der

>>

?

Nei, Acrobat er ikke et valg på "verktøy". Ikke er det skjult på skrivebordet heller :-( *sutre* som snart går over til aggresjon her ;-)

skorpionfisken
Skrevet

På min verktøylinjer under vis står et valg:

PDFMaker 6.0

Der er den hos meg.

Mulig du kan finne den ved å søke på PDFMaker?

mil1365380270
Skrevet

På min verktøylinjer under vis står et valg:

PDFMaker 6.0

Der er den hos meg.

Mulig du kan finne den ved å søke på PDFMaker?

*gliser* Startet maskinen på nytt, og nå er det tilbake sånn som det var før?! Nå ble jeg utrolig lettet, må bli ferdig med dette nå. Takk for engasjementet :-)

Skrevet

*gliser* Startet maskinen på nytt, og nå er det tilbake sånn som det var før?! Nå ble jeg utrolig lettet, må bli ferdig med dette nå. Takk for engasjementet :-)

Restart er ofte (ikke alltid) en løsning på dataproblemer...! :-)

Men når det gjelder Word er det viktig at man da ikke velger å lagre endringer i Normal.dot idet man avslutter Word, hvis det spørsmålet kommer opp. I normal.dot ligger veldig mye av standard-oppsettet.

mil1365380270
Skrevet

Restart er ofte (ikke alltid) en løsning på dataproblemer...! :-)

Men når det gjelder Word er det viktig at man da ikke velger å lagre endringer i Normal.dot idet man avslutter Word, hvis det spørsmålet kommer opp. I normal.dot ligger veldig mye av standard-oppsettet.

Takk for tips :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...