mil1365380270 Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Før hadde jeg et Acrobat-icon jeg kunne klikke på inne i Word for å konvertere til pdf. Nå er det borte vekk, finner det ikke på "verktøy". Hjelp, hjelp, hjelp! Noen...? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 vis... verktøylinjer... tror du finner det der. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Evt hvis linja oppe med knapper er for lang vil de minst brukte knappene ikke være synlig. Da trykker du på knappen helt oppe til høyre med dobbelpil. Da ligger den der >> ? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Skrevet 23. februar 2005 Evt hvis linja oppe med knapper er for lang vil de minst brukte knappene ikke være synlig. Da trykker du på knappen helt oppe til høyre med dobbelpil. Da ligger den der >> ? Nei, Acrobat er ikke et valg på "verktøy". Ikke er det skjult på skrivebordet heller :-( *sutre* som snart går over til aggresjon her ;-) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 På min verktøylinjer under vis står et valg: PDFMaker 6.0 Der er den hos meg. Mulig du kan finne den ved å søke på PDFMaker? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Skrevet 23. februar 2005 På min verktøylinjer under vis står et valg: PDFMaker 6.0 Der er den hos meg. Mulig du kan finne den ved å søke på PDFMaker? *gliser* Startet maskinen på nytt, og nå er det tilbake sånn som det var før?! Nå ble jeg utrolig lettet, må bli ferdig med dette nå. Takk for engasjementet :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 *gliser* Startet maskinen på nytt, og nå er det tilbake sånn som det var før?! Nå ble jeg utrolig lettet, må bli ferdig med dette nå. Takk for engasjementet :-) Restart er ofte (ikke alltid) en løsning på dataproblemer...! :-) Men når det gjelder Word er det viktig at man da ikke velger å lagre endringer i Normal.dot idet man avslutter Word, hvis det spørsmålet kommer opp. I normal.dot ligger veldig mye av standard-oppsettet. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Skrevet 23. februar 2005 Restart er ofte (ikke alltid) en løsning på dataproblemer...! :-) Men når det gjelder Word er det viktig at man da ikke velger å lagre endringer i Normal.dot idet man avslutter Word, hvis det spørsmålet kommer opp. I normal.dot ligger veldig mye av standard-oppsettet. Takk for tips :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.