Gå til innhold

Jeg er nysgjerrig på en mann

Anbefalte innlegg

Gjest rart spørsmål
Skrevet

Har snakket en del med en mann på tlf. i jobbforbindelse, og nå har jeg lyst å vite litt mer om ham. Hvor gammel han er f.eks. Jeg har navnet hans og vet hvor han jobber, men kan ikke bare ringe dit og spørre om hvor gammel han er og om han er gift:(

Skrevet

Har du sjekka navnet hans på telefonkatalogen? Eller vi google? Skattelistene?

Hvis navnet ikke er alt for vanlig kan du være heldig å finne info på den måten.

Ellers er det ganske mye du kan finne ut ved å spørre sentralbordet eller sekretærer i firmaet hans. I min tid som selger fikk jeg stort sett tak i de fleste sånne opplysninger når spørsmålene ble presentert i en akseptabel sammenheng. Bare vær litt oppfinnsom (og litt freidig).

Gjest rart spørsmål
Skrevet

Har du sjekka navnet hans på telefonkatalogen? Eller vi google? Skattelistene?

Hvis navnet ikke er alt for vanlig kan du være heldig å finne info på den måten.

Ellers er det ganske mye du kan finne ut ved å spørre sentralbordet eller sekretærer i firmaet hans. I min tid som selger fikk jeg stort sett tak i de fleste sånne opplysninger når spørsmålene ble presentert i en akseptabel sammenheng. Bare vær litt oppfinnsom (og litt freidig).

Hvor kommer jeg innpå skattelistene? Da kan jeg i hvert fall finne ut hvor gammel han er.

Skrevet

http://www.nettsnok.no/

Alderen finner du på skattelisten. Telefonnummer og adresse på telefonkatalogen. Så kan du søke på nummeret og adressen og se om det er andre registrert på samme nummer/bolig.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Hvis det er registrert en kvinne på samme telefonnummer og adresse som han, så har han ganske sikkert en samboer/ektemake. Kan jo være gift selv om det bare er han som er registrert.

Skrevet

Kan du ikke spørre han neste gang du snakker med han da? Det ville jo vært flaut dersom du finner ut en del ting som du da må late som om du ikke vet hvis du blir bedre kjent med han.

Ørkenvandreren
Skrevet

Utrolig mange kvinner får den følelsen når de har vært i kontakt med meg. Du kan jo være en av dem.

Isåfall må jeg melde at jeg er godt samboende. Bekalger at jeg nå ødela dagen din.

Skrevet

Utrolig mange kvinner får den følelsen når de har vært i kontakt med meg. Du kan jo være en av dem.

Isåfall må jeg melde at jeg er godt samboende. Bekalger at jeg nå ødela dagen din.

*gapskratter*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...