Gjest den glade fraskilte Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 "Håper i hvert fall at de blir lykkelige, men synes hun er utrolig dum å overta den drittdusten som jeg ble så utrolig lei av." Og samtidig ber du han om hans tjenester når du har behov for det? Jeg fikk en forholdsvis godt inntrykk av deg i begynnelsen av innlegget ditt. Men den siste setningen sa vel egentlig nok til at sympatien raskt forsvant. Nå fremstår du i steden som en usympatisk egoistisk kjærring. Beklager hvis jeg formulerte meg feil. Jeg har bodd store deler av livet i et annet land, selvom norsk er mitt morsmål. Jeg trodde 'kjærring' var mye, mye styggere ord enn ¨'drittdust', og hva har det at vi har vært hjelpsomme mot hverandre med dette å gjøre. Jeg ble skilt fra ham fordi han irriterte meg, og det hadde jeg gode grunner til. Men det endrer ikke på at vi har barn sammen, og hadde gode stunder også (innimellom i hvert fall). 0 Siter
flisa Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Hvem i all verden spør en unge om sånt????? Søsken kan finne på å spørre om sånt. 0 Siter
flisa Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Beklager hvis jeg formulerte meg feil. Jeg har bodd store deler av livet i et annet land, selvom norsk er mitt morsmål. Jeg trodde 'kjærring' var mye, mye styggere ord enn ¨'drittdust', og hva har det at vi har vært hjelpsomme mot hverandre med dette å gjøre. Jeg ble skilt fra ham fordi han irriterte meg, og det hadde jeg gode grunner til. Men det endrer ikke på at vi har barn sammen, og hadde gode stunder også (innimellom i hvert fall). jeg skjønte deg godt! 0 Siter
Goliath Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Beklager hvis jeg formulerte meg feil. Jeg har bodd store deler av livet i et annet land, selvom norsk er mitt morsmål. Jeg trodde 'kjærring' var mye, mye styggere ord enn ¨'drittdust', og hva har det at vi har vært hjelpsomme mot hverandre med dette å gjøre. Jeg ble skilt fra ham fordi han irriterte meg, og det hadde jeg gode grunner til. Men det endrer ikke på at vi har barn sammen, og hadde gode stunder også (innimellom i hvert fall). Da la nok jeg mer i bruken av ordet "drittdust" enn hva du gjorde. Og du la nok mer i ordet "kjærring" enn hva jeg gjorde. Mange omtaler sin kjæreste som "kjerringa" uten at det ligger så mye negativt i det, men jeg tror de fleste oppfatter ordet "drittdust" som særdeles negativt. Personlig ville jeg aldri omtalt noen for en "drittdust" og samtidig be vedkommende om tjenester når jeg hadde behov for det. Det fremstår for meg som en ren egoistisk utnyttelse av en person du overhode ikke liker, men som likevel er "kjekk å ha" når det passer deg. Men jeg forstår at det ikke var slik du mente å fremstille det. Så jeg trekker tilbake noe av det jeg tidligere skrev:-) 0 Siter
Gjest den glade fraskilte Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 jeg skjønte deg godt! Kanskje vi kvinner forstår hverandre:) 0 Siter
flisa Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Kanskje vi kvinner forstår hverandre:) jepp. ...min eks trengte også min hjelp til saker og ting, stryke kjoler og knyte sløyfer til ungene, selv om han sikkert syns jeg var en bitch. Vi er likevel gode foreldrepersoner - dog veldig ulike. Da jeg fikk kjæreste selv, så gikk jeg ikke til eksen og fikk lagt om til vinterdekk - - da måtte jeg lære det sjøl! *LOL* - - - men jeg gjør det ikke... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.